← Merchants

Scents of Tobago

Trinidad & Tobago

Reviews (4)

★★★★★
Shopify

I rate the app itself well, but this review pertains to the experience with SendOwl. Your price hike means me severing ties with your Company, not just because of the price hike, but how it was implemented as well. Additionally, I reached out and got no response. There are too many options available today to continue this service. Price for me was raised from $15 per month to $89 per month- more than my Learning Platform. The continued justification for such a steep price adjustment, (such as in this review segment) even in the face of poor reviews demonstrates an unwillingness to really listen to customers.

Developer reply ·

Hi there – Ben here, COO at SendOwl. I wanted to personally address your comment to clarify a few key points. It’s simply not accurate to say that you received no response. Our records show that you contacted our support team on April 25th at 9:32am, and we responded within 15 minutes at 9:47am. We always strive to respond promptly and supportively — and in this case, we absolutely did. We fully understand that pricing changes can be frustrating, especially after many years on legacy plans. That said, we've done our best to give ample notice — including emails and in-app banners — and we continue to offer one of the most cost-effective solutions in the space relative to usage. We're always here to help if you'd like to revisit the conversation and see if there's a better plan fit. And if not, we still truly wish you and your business all the best.

on SendOwl · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

This app worked at one time. It doesn't seem to work at all now. Very embarrassing when customers do not receive downloads paid for. Fix it please!

Developer reply ·

Hi, there. We appreciate you reaching out with your concerns. We are sorry to hear about this experience and want to help you resolve this sooner than later. Please gather some examples of impacted orders and customers and try to recreate the issue with a test order yourself. Once you are able to confirm that it persists, please reach out to our Support team directly with the examples: https://bit.ly/2AWw5VA. -Olivia, Shopify Support

on Shopify Digital Products · About 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Just started using the app. It is super easy to use. Prakash was amazing in his guidance and prompt customer service. Very pleasant as well. Thank so much!

on Joy Loyalty Program Rewards · 35 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I cannot say enough great things about this app. It was easy to use and extremely effective for me. I was unsure initially, about how the upsells would work in the Caribbean market, but the app made this process seamless. I highly recommend it. Thanks for the kind words and feedback. It's our pleasure! Please let us know if you need anything along the way. We've got some new features in the pipeline that we're excited about, so there's more to come.

on Upsell Wizard | AI Magic · About 2 months using the app