← Merchants

TCGuardian

United States

Reviews (4)

★★★★★
Shopify

Updated review 2025-11-19: First of all, avoid this company at all cost, they will always manipulate your billing and up charge your plan tier without your permission, this had happened to us Three Time ! My very recent experience with Loloyal revealed a pattern of sly, untransparent, and almost scam-like behavior. They quietly upgraded my plan without permission and billed me for 1,000 orders per month. There was no notice, no explanation—I only caught it by checking my Shopify billing. When I reached out about the unauthorized charge, they restricted my account features. Only then did I learn that the plan they pushed me into removed access to the landing page—something they never disclosed upfront. The timing made it feel deliberate. Being billed for a full year while losing core features, with zero proactive communication, showed how little they value merchants. Their support avoided addressing the real issue and offered no accountability. Merchants deserve transparency. Loloyal’s billing tactics and feature manipulation make them a risky and untrustworthy choice. I strongly recommend avoiding this app. ---------------------- 1. All of their customer support are unhelpful and they do not help to solve anything instead they give you poor suggestion that they think on a whim. 2. They company do not know how to come up with any useful e-com features, can only rely on customer suggestion — 'design by committee' , they also do not know how to pick and choose the best feature that tailor for most e-com business, thus they will delay your business growth and waste your money on dumb features that got voted by other people that do not even know your business. 3. this is not even a high tech company, they are so incompetent. They could not even design a form to change text color thoughtfully on their reward widget and I have to request JUST A TEXT COLOR CHANGE , IT HAS TO BE DONE BY ENGINEERS, INSTEAD OF ON THE UI AND IT HAS BEEN THE ENTIRE DAY, NOTHING HAS CHANGED . In addition, their support agent that wasted me like 1 hour to explain BASIC ENGLISH TO HER, because she keep asking me irrelevant questions when I simply state my request. 4. Last, THEY ARBITRARILY change their plan tier instead of INFORM THIER CUSTOMER — ME in time, they are just shady and NOT TRANSPARENT, because they suddenly raise their stupid price, they messed up my original plan, and I wasted again a few hours ask questions about something THEY SHOULD HAVE EXPLAINED TO ME IN ADVANCE!! Btw, this company is running by a bunch of Chinese mandarin speaker, thus they are struggling in a professional settings, and struggle at UX/UI and product. I really suggest you should use AMERICAN tech products for it's professional design and support, because you want to focus on your business Instead of their incompetence.

Developer reply ·

Hello, We’re truly sorry to hear about your frustration, and we understand how stressful billing concerns can be. First, Shopify manages all app subscription billing directly. As app developers, we do not have the ability to upgrade, change, or cancel any merchant’s plan. All subscription actions, including upgrades, downgrades, and cancellations, must be completed by merchants through the Shopify Billing System. You have full authority and responsibility over your subscription choices, allowing you to manage your plan in the way that best serves your business. We do our best to ensure transparency regarding billing processes and subscription terms. Our support team has responded to your requests and provided guidance, including options to customize a plan based on your needs, allowing you to subscribe and enjoy additional features. We always aim to offer clear and helpful solutions. If anything remains unclear, or if you would like to work toward a resolution together, our team is always available and ready to assist in a professional manner. Lastly, we believe that cooperation built on clear communication and mutual respect helps us resolve issues efficiently. We appreciate your feedback and understand that frustrations can occur. If you wish to discuss any of these points further, we’re more than willing to continue the conversation constructively. Best regards, TrustWILL Loyalty Team

on CWILL Loyalty & Referrals · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app support tried 10 different ways to prevent my store have verified reviews due to some ambiguous " rule" while lacking reasonable features to display individual review as verified on homepage , the support was going out their way and out of line to disqualify your store personally, he asked me millions of question like a cop and insist that I prove that I own my own store! Who the f* are you? When I look at some of their reviews, l find they all sound like cookie cutter and one clearly said they are running into an issue but still give 5 star LMAO. fk8ng clown ! There are so many apps there that would never intentionally make their customer's life hard!

Developer reply ·

We're truly sorry to hear about your frustration with how our agent handled the review verification for your store. Our verification process is in place to maintain the integrity of reviews, ensuring they remain trustworthy and authentic. However, we understand this process can be cumbersome, and we’re always looking for ways to make it clearer and more efficient. Our team leads have reached out to you to work toward a solution that suits your needs. If you're open to it, please reply to us anytime. In the meantime, we have also talked to the agent to make sure they won't make the same mistake.

on Judge.me Product Reviews App · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Shitty app shows all my website as blank page, UI is so chaotic and hard to understand. Hello, I'm truly sorry to hear about the issues you're experiencing with our app. We strive to provide a seamless experience, and I apologize for the blank pages and any confusion caused by the user interface. Please reach out to our support team through your Plerdy account so we can investigate the problem further. It might be related to video session recording being blocked, and we're here to help resolve this for you. We are continuously working on improving our UI and would greatly appreciate any specific feedback you can provide about what you find chaotic. Your insights are invaluable in helping us enhance the app for all our users. Thank you for bringing this to our attention. We hope to resolve this issue to your satisfaction and regain your trust. Thanks!

on Plerdy: Heatmap, Replay & A/B · About 6 hours using the app
★★★★★
Shopify

FAKE APP CREATE FAKE SENSE OF SECURITY In their free plan, I have blocked India traffic, but I still see IP from Mumbai. None of other IP/ country block app has this problem.

Developer reply ·

We’re truly sorry to hear about the frustration and inconvenience you’ve experienced. Your trust in our app is extremely important to us, and it’s disappointing to know that we fell short in meeting your expectations. Blocking traffic accurately is a critical feature, and we sincerely apologize for any false sense of security this may have caused. Our team is committed to investigating this issue thoroughly and ensuring we can provide a reliable solution. We would greatly appreciate the opportunity to connect with you to understand exactly what happened and how we can make things right. Please don’t hesitate to reach out to our support team at support@omegatheme.com or respond to the message our 24/7 support team has sent regarding your concern. Thank you for sharing your feedback and giving us a chance to improve. Your experience matters to us, and we’re here to help in any way we can.

on Blockify Fraud Filter, Blocker · 13 days using the app