Out&Back Outdoor
United States
Reviews (3)
The whole thing feels like a scam. We took over a business that was already using this service. From what I could tell, they simply distribute our discount codes and take a percentage of sales whenever someone uses one of those codes. I turned the service off through our account dashboard and haven’t seen any decline in sales since. When I later tried to cancel, I found out the contract renews in six-month terms and is extremely difficult to get out of. Based on our experience, I would not recommend this service to any business.
Developer reply ·
Hi Out&Back Outdoor, Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear that your experience with Awin didn't meet your expectations. We'd like the opportunity to look into your concerns regarding your contract and overall experience. Please contact us at https://www.awin.com/gb/contact with the subject line "Shopify Review" and include your account details so our team can investigate and assist you further. Thank you for your feedback. Best regards, The Awin Team
Decent pop-up app but the email client isn't great... We tried using it and it failed enough times that we leaned back into MailChimp. We have run that integration with MailChimp and lets see if that works...
I use this app all the time and like any ap in shopify its not perfect. That said, any time there's an issue these folks are SUPER on it and they fix it right away to make sure we're back up and running. The cost is probably worth it for the development support alone let alone that the app is pretty good too.
Developer reply ·
Thank you Out&Back Outdoor! We really appreciate the review and hope to keep providing stellar support for your business. Thank you so much!! :)