Its Labubu
France
Reviews (3)
This app is very nice! Extremely easy to use, and integrates perfectly with our store. Creating bundles takes just a few minutes, and the different options (BOGO, discounts, upsells, etc.) really help increase the average order value. I highly recommend to anyone looking to boost their sales without any hassle.
Very bad experience with this app. They charge $99 for automatic translations in more than 10 languages, yet the customer support is terrible. You first talk to an AI bot, and when you finally reach a human, you wait at least 24 hours for each reply, for only one message every 3–4 hours, then nothing for a whole day. As a new customer, I was supposed to get assistance for my first translations, but I barely received 30% of what I needed. The rest was ignored, even after multiple requests. Translations were full of errors, glossary rules were not respected, and some words I asked not to translate were still changed. For this price, it’s unacceptable. I lost a full week trying to fix things with them. You can find better apps with real support for $15 or less. A complete waste of time and money.
Developer reply ·
Hi sir, This is Ben, and we apologize for the trouble you've been experiencing. Thank you for sharing your experience. We understand your concerns and want to address them directly. During your 7-day trial, our team actively supported you with detailed guidance and step-by-step instructions to resolve your issues. Our support model focuses on empowering users to apply solutions with our guidance, ensuring you maintain full control of your store. Some troubleshooting steps may not have been fully followed, which can affect resolution. We also noticed requests for us to make changes directly in your store. For security and policy reasons, our team provides guidance and troubleshooting, but cannot execute changes on behalf of users. This is a standard SaaS practice to protect your store’s integrity. Regarding your note about lost money and time, our records confirm you were on a free trial and were never charged. Our intention is always to support your success, not to cause inconvenience. We’re sorry we couldn’t meet your expectations this time and truly appreciate your feedback—it helps us improve We have noticed that one of our colleagues is in touch with you. Please let them know if you need further support Best Regards Ben Transcy by FireGroup Technology
I had a bad experience with this app. I spent two weeks inside it, working intensely just to translate my store into the requested languages while following my glossary rules. But there was always a problem, either something was missing in the translation, or the support team kept promising things that never happened. Sometimes, translations I had completed would disappear the next day, maybe because support interfered or something wasn’t properly configured. I didn’t want to leave too early because support kept reassuring me, which is the only reason I’m giving 2 stars. But after two full weeks, I still had no proper translations, everything was half done. Completely unacceptable. I lost a lot of time, and therefore a lot of money.
Developer reply ·
Hi, We’re truly sorry to hear that your experience with our app didn’t meet your expectations. We understand how frustrating it can be to spend time setting things up and not see the results you hoped for. After carefully reviewing your case, here’s what we found: 1. Full refund provided: As soon as you requested, we immediately processed a full refund — so you didn’t lose any actual payment. 2. Translation issues and third-party limitations: Some parts of your request involved functions that rely on third-party apps, which unfortunately don’t support automated translation. Our support team explained this multiple times and also suggested alternative solutions based on your setup. We truly did our best to assist within the technical limitations, and we’re sorry that this still caused inconvenience. Your feedback helps us improve — and we’ve already taken steps to make these limitations clearer in our documentation so future users can avoid similar confusion. Thank you for trying our app, and we wish you success with your store localization project. — The Ciwi Team