Waist Trainer NZ Aus
New Zealand
Reviews (1)
★★★★★
Paid for custom install to ensure it achieved what we were looking for. Paid the fee - developer despite repeated promises and emails never installed and never refunded the fee we paid.
Developer reply ·
Hi, really sorry about that. The email we have for your store in Shopify is your support email I think, I tried contacting you a few times and got an automatic reply saying the typical "Your ticket has been created...". In my last email, I explained how to get a refund. Let me know if you got this message.