← Merchants

FOR ART'S SAKE®

United Kingdom

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

We have worked with Camweara to add virtual try on to both our eyewear and jewellery collections and the experience has been very positive. The team handled the entire process from app integration to image editing and SKU mapping, and they were always willing to make adjustments so that the button design and functionality matched our brand and needs. Communication has been clear and professional throughout. Sheela and Vedant kept us updated at each stage, responded quickly to our questions, and were flexible with technical preferences such as disabling certain features and using SKUs as IDs. The final result looks clean and premium on our site, and gives our customers a much better way to experience the frames online. Overall, Camweara has been a reliable partner for virtual try on and I am happy to recommend them to other eyewear and jewellery brands looking to enhance their online shopping experience.

Developer reply ·

We're glad the integration across your eyewear and jewellery collections went smoothly and that the final result feels clean and premium. It was a pleasure working with you, and we truly appreciate your recommendation!

on Camweara Virtual Try On · 14 days using the app
★★★★★
Shopify

There were a few errors after we installed this app, so we contacted the team to resolve the issues, however they went on to edited our theme code incorrectly making our checkout page stop working for 4 days, leading to lost of sales. Very disappointed, will not use again.

Developer reply ·

Hi Xiwen, I hope you are well and safe! Sorry for the trouble you had with our app and I apologize for that. I have checked the email conversations you had with us for the problems you were facing with our app and had seen that the issues you reported were fixed from our end and in your next email you mentioned repeated issue one of we have resolved. I request you to check from your end by using the incognito mode of the browser or clear the browser cache because sometimes you see the same issue which was fixed due to browser cache. You have mentioned in the email that your cart page's checkout button isn't working so let me clear you that haven't worked in your any theme files and even didn't touched any of your theme files while working on the issue you reported because those were causing in the app so we have done all fixes from our app. I admit that one file is including in your theme while the app is active/enabled and it's modifying under the theme.liquid and this doesn't cause any issue with your theme functionality. Do let me know if you still have any questions or queries.

on iCart Cart Drawer Cart Upsell · 4 days using the app