← Merchants

Wooflinen

United States

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

horrid app. I have it installed, everything is synced and connected, be it merchant center, analytics, google ads. Everything should be good. Tag assistant says no Google tags are on my site. So what's the point?

on Google & YouTube · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Wow this app is bad. I would love to give it zero stars but their support is good. But support can only be so good when the app doesn't work at all. My suggestion: Just call the app "500 Server Error", would be more honest. The good news is that I should get refunded, so maybe you will have a better experience (you have a week to ask for refund, so try it quick)

Developer reply ·

Hi there, First we are very sorry for your bad experience with the app. Regarding the error 500 issue, this is an issue related to our server and it disrupts the use of the application. We fixed the issue shortly and the service is now operating normally from February 8, 2024. Regarding refunds, currently all payments are processed by Shopify and the Shopify system charges your money so we cannot refund. To receive a refund please send us an invoice for your payment for the app and you can check it at Settings -> Billing -> Bills https://prnt.sc/Y7yRXbnVV-9T. Please contact us via email support@layouthub.com and send us the invoice. Thanks and again we are very sorry for your bad experience with the app. Best regards, Anthony | Layouthub support team

on LayoutHub ‑ Easy Page Builder · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

I'm not going to lie, I haven't used the app completely in a live environment yet. But I've been doing a lot of custom coding around the app and the support has been excellent. They even take the reigns on some of the coding just to ensure it gets done proper.

Developer reply ·

Thank you so much!!! Making our customers happy is always at the top of our to-do list, and I’m glad to hear that you found our app and services helpful. For any queries, feel free to contact us at support@webcontrive.com or in-app chat. We are always happy o help you.

on Bristm Upsell & Bundles App · About 1 month using the app