Vex Inc. | Latex Clothing
United States
Reviews (2)
We have been using this service for a couple of months now. Almost every customer selects it at check out. BUT route denies every claim. So disappointing. This was supposed to help customers feel more secure about packages being protected but this app is such a letdown. We will be going back to our old insurance app.
Developer reply ·
Hello, Thanks for taking the time to write a review. We are sorry to hear you have a less than exceptional experience with Route. We would be happy to go over any issues you feel have wrongly been denied. You can contact our team at: https://routeapphelp.zendesk.com/hc/en-us We want to make sure we make things right for you and your customer. You can also reach out if you have any other questions. Thank and enjoy the rest of your day. Best, Bianca, customer service
The best looking contact page app for the price! FREE! Make it easy for each customer to ask a quick question without having to search around.
Developer reply ·
Thank you very much for your review! It's great to know that our Contact Form helps you well. We're looking forward to bring further benefits to your store. All the best!