← Merchants

HeyBuddy Club

United States

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

Doesn't work and the customer service was rude when I was trying to get some help. Just told they can't / won't help. Very frustrating when we just paid them $119.. Disappointed and not happy with their service so far. 1/5 The guy Cristian that was the dev support in particular was unhelpful.

Developer reply ·

Hey folks, Noah here from Replo. Sorry you didn't have a great experience here. I checked out your conversation with Cristian from our support team, and it seems like the issue was that your Shopify theme had some code which wasn't playing nicely with Replo's layout. Unfortunately in these cases we can't always make the fixes ourselves, since we don't have context on how your theme is set up. https://support.replo.app/articles/1799213363-custom-development-with-replo has more information on how to update custom themes to work with Replo. However, I definitely don't feel comfortable with you having just paid for Replo and immediately encountering issues. We've gone ahead and refunded your subscription, and I'll follow up separately with an email on how we can improve. Appreciate this chance to shore up our process and hope we can win back your support for Replo in the future!

on Replo Landing Page Builder · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Cant ship Tiktok orders on shiopify. Very frustating. Orders should go to Shopify just like META orders. They also hide all information and make it hard to ship orders for customers.

on TikTok · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Overpriced for what it does. Usages charges on top of expensive billing. LOOX has always been expensive but now is just insane. Wouldn't recommend for small business.

Developer reply ·

Hey, Amit from the Loox team here! Loox offers plans to fit all business sizes and situations - from small starting businesses to big brands selling worldwide. We are confident that our Growth plan can provide a higher ROI for stores with significant sales. Even with the higher price, the app pays itself back by increasing conversion within the first couple of customers, not to mention the increase in reviews and social proof you will receive. In any case, our Support team is always happy to help! Please don't hesitate to contact us with any questions or requests you might have and we'll gladly advise.

on Loox ‑ Product Reviews App · Almost 2 years using the app