← Merchants

CLYDE COLLECTIONS

United Kingdom

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

this is scammer app i have not permission to traffic in our store this app charge me 277.58GB. i want to refund my amount 277.58Gb i am very disappointed for this app

Developer reply ·

Good day, This is Jenny, the Supervisor of the SEOWILL Team. I’m very sorry for the frustration and concern this situation has caused you. After carefully checking your case, the charge occurred because the annual plan had been activated previously. According to Shopify’s billing system, once a subscription is activated, the charge will be processed by Shopify. That said, as soon as we received your refund request, we immediately proceeded with the refund for you. The refund has already been successfully issued—please kindly check your original payment account for the details. If you have any further questions or need additional assistance, please feel free to reach out to us. Thank you for your understanding. Best regards, Jenny

on SEOWILL: AI SEO & AI Blog Post · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

Amazing product the best part is it's free and it works perfectly easy to use overall great experience. Customer care is amazing the guy Lakhan helped me alot

on Pumper Bundles Quantity Breaks · About 21 hours using the app