← Merchants

Rose Cao

Serbia

••••••@••••••.com

•••••••.com

Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

on Shopify Flow · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Very bad app! I paid the the Startup plan, they billed me 180$ but still place me at the free plan for whole year. I have no option to cancell the subscription. I asked for refund and cancel the subscription. No reply, This September they are going to bill me another 180$. I asked for help from Shopify, they said they have no control over the 3rd party app. See... Do not ever install this app! Update after your reply: that's not true, đó not white wash the facts. I have all the screenshots and sent to Shopify support that my plan was on free plan (25 ms/month) even I have paid for Startup plan the last year. I have twice contacted Molin AI via "get support" from the app. The Shopify agent asked me to do so. I have again not recommended anyone to use Molin AI app. Bad support and lying!

Developer reply ·

Thank you for your review. We couldn't find any emails, calls or chats from you on our support channels (hey@molin.ai or via our AI chatbot). Your account was on the Startup plan until you deleted the chatbot. The subscription has now been cancelled, so you won't be billed again. Although the AI chatbot was actively used from September 2024 to August 2025, we have processed a refund as a goodwill gesture. You could have cancelled any time, and in most cases we process refunds if contacted early. In this case, it seems you used the app for a full year. We'd be happy to continue supporting your shop and help you train your AI better to deliver even more value. If your experience with our team and product improves, we'd appreciate it if your review reflected that. Feel free to reach out to us any time at the email above.

on Molin: AI Chatbot Agent · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

"I am thoroughly impressed with Tevello Courses & Communities. The helpdesk team went above and beyond to assist me. I inquired about the possibility of adding an image upload function for my students' floral design submissions. To my delight, the next day, the feature was already implemented! The speed and efficiency of their response were truly amazing, providing me with 5-star service. I highly recommend Tevello for anyone seeking a course-building app. It has been instrumental in enhancing my teaching experience and facilitating my students' design uploads. Kudos to the Tevello team!".

on Tevello Courses & Communities · 12 days using the app