Daydream Sleepwear
United States
Reviews (5)
very helpful customer service! worth splurging for premium EDIT: I was billed after cancelling my plan and downgrading to the free version. I messaged support to confirm I wouldn't be billed but was still charged!! VERY disappointed
Developer reply ·
We’re very sorry for the confusion and disappointment you experienced. We completely understand how frustrating it must have felt to be charged after downgrading. To clarify, when a plan is downgraded there is no immediate cancellation of the current billing cycle , the downgrade takes effect at the end of that cycle. The charge you received was for the previous cycle you were already on, not a new one. After you reached out, we processed a refund and informed you right away, even following up afterward. Unfortunately, we did not receive a response from your side, but please know our team is always here to assist if you need anything further. We sincerely apologize again for the confusion and will continue working to make our billing process clearer for all users. Thank you for sharing your feedback, as it helps us improve.
Hella complicated to set up. I now understand why there are some lower reviews. Additionally, there wasn't a way to connect with support through live chat
Developer reply ·
Hello, We are sorry to hear about your issue. There was a live chat icon in our backend. Please contact via live chat or email us via support@shopidevs.com. If you need you can do a video call with us to show your problem. The slider usage follows Shopify 2.0 system you can save and use theme app extension in the front end to show. Looking forward from you. Regards ShopiDevs Team
Downloaded this app by mistake thinking it was something else. But support was incredible!! Totally going to use this if i need product carousels in the future!
Exactly what we were looking for!! Thank you
Horrible app! Couldn't figure out how to remove "Hulk Form" branding from anything, even with the premium version. Support was the worst I've ever used in my life, with all questions being handled by a bot. Now I have to switch apps and rebuild all of my forms from scratch. Don't waste your time!
Developer reply ·
We're truly sorry to hear that your experience with Hulk Form Builder wasn't up to par. We understand how frustrating it can be to not get the personalized support you need, and to find the setup process confusing. We also deeply regret that you had a challenging time regarding the branding issue. We continuously strive to improve our services, and your feedback brings to light areas where we can focus our efforts more. We'd really appreciate another chance to serve you better and to turn around this experience for you. We'd be grateful if you'd reach out to our support team again for more detailed assistance. We assure you that our team will be in touch soon to resolve any and all issues you're facing. Your feedback plays a crucial role in helping us enhance our app to meet the expectations and needs of our users. Best wishes, HulkApps Team