Expressions-LTD
United States
Reviews (2)
Fast and responsive to questions and concerns that come up sometimes. Had a few issues with broken links that they helped understand
Developer reply ·
Hello There, Thank you for your positive feedback! We're glad to hear that our team was fast and responsive in addressing your questions and concerns. We're sorry to hear that you experienced some issues with broken links, but we're happy to hear that we were able to help you understand and resolve them. If you have any further feedback or suggestions for how we can improve our service, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing our service! All the Best, Gill
Within 48 hours of installing this app and paying the $15 a month, we were able to get around 80 reviews on orders from the last few months. Normally we are lucky to get 1 review per month, so was very pleased, and the customer service is prompt and good too, so that's a bonus.