← Merchants

njom FOODS

Estonia

Reviews (1)

★★★★★
Shopify

customer service just ignores... no reply for days... app is not bad, but not worth the money in my opinion.

Developer reply ·

Sorry to hear you didn't receive the reply we sent to you. The support team did reply the same day with the information requested. See screenshot: https://www.evernote.com/l/AO_sHE1ngjxD27kO5Znyt0zyersYgq8W_H0B/image.png Our team has forwarded that to you again now, in case it got lost somehow :) Many thanks, Bjorn Forsberg Founder - Order Printer Pro by FORSBERG+two

on Order Printer Pro: PDF Invoice · 7 months using the app