← Merchants

paxton hardware ltd

United States

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

I am really frustrated with this app. I have repeatedly asked this group how to remove the unnecessary information that displays at the top and bottom of every invoice. They will-not provide the information.

Developer reply ·

I'm sorry you are frustrated, but we have replied to all of your emails with instructions on how to remove the header/footer info added by your browser. We've tried to help you, even though you have been rude and abusive each time you've contacted us. Please uninstall the app, we don't accept this type of behaviour. Kind regards, Bjorn Forsberg Founder - Order Printer Pro by FORSBERG+two

on Order Printer Pro: PDF Invoice · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Cannot comment on my opinion considering seo image app is not even installed! It seems a bit premature to require a review at this point.

on BOOSTER AI SEO + AEO OPTIMIZER · 4 minutes using the app