srroo
United States
Reviews (4)
Using a product bulk edit tool to fix SEO is much better and consistent. and doesn't revert when you uninstall. i tried the speed option also compared to other SEO tool its terrible.so back to the other one. better stick in general with bulk editing tools rather than SEO tools. overall overrated app. Update to Feedback: A Nagative review would have been left regardless of a refund or not, it’s about giving a view and experience, so others will benefit. i got other seo apps because i like to compare before committing, the errors you are mentioning, those apps offered better details actually about them than yours and how to fix it (there is automate features as well) but i intentionally left them for my own reason. As mentioned before to you. Some apps offer FREE version where you really can test the real functionality before committing. Yours DOESN’T and therefore you are forced kinda to subscribe to see how it performs and simply wasn't good and it would take a another full paragraph to write them all.
Developer reply ·
Hi Srroo, Thank you for taking the time to use our app and for sharing your feedback. We noticed that you've been using another SEO app, and despite that, our analysis showed several SEO errors on your store. We offered to fix these issues for you at no additional cost but received no reply from you. We understand that you've left a negative review after we deny issue a refund, which was based on our refund policy and the fact that your request did not meet the qualifications for a refund. To clarify the functionality of our app regarding SEO: Our Meta template feature allows you to edit your meta tags, it will show in live page, without altering the backend meta data. This ensures the safety of your original meta data, and it's completely free to use—you do not need to pay for this feature. We've designed it this way because we've encountered numerous cases where customers' data was messed up after uninstalling other SEO apps. Our approach helps prevent this issue. Regarding speed: Our speed approach focus on Real user experience, rather than Just outdated Lab simulated speed, we care more about for Core Web Vitals and real user experience, which are critical factors for search ranking, bounce rates, and conversion rates. You haven't yet engaged with our team on the specifics of Core Web Vitals, so we're unsure why you said our speed is terrible. For other merchants reading this review, we have a clear refund policy in place. We always support refunds when there is an issue on our part or if the customer works with us to address any concerns in a fair manner. Additionally, we offer a free version of our app so that you can try it for as long as needed before making any decisions. Once again, thank you for your time and feedback. Best regards, Tapita team
Developer reply ·
Thank you very much for sharing the awesome review with us, We are happy to see that our app match with your need and works great in your store. For any further queries, feel free to contact us at support@scriptengine.net or via in-app live chat, we are always happy to help you.
Only few good menu apps are available on the store, and Navi+ to me is one of the best and yet not enough discovered. Each one of them had something special that was missing from the other, so it’s for you to decide which one is more important to you. On the intermediate level, it offered a lot of advanced features. - I liked the window that shows actions of what the “button/link” should do - The mini Preview is nice and helpful on the side - A lot of examples - you can do a lot with your imagination. it’s not only for menus - They added a Data analysis in Beta just in time as I wanted to test to menu structure on mobile Though to be transparent my main menu i have decided to put effort into customizing it as until now nothing beats its seamless flow when it shows on screen. but if you don’t mind then definitely go use this for main menu as well, it’s easy to set up and it has much flexibility for mobile and desktop. Also not to forget very nice and helpful support, Thank You!
Developer reply ·
Thank you so much for your generous review. Your kind words mean a lot to us. Rest assured, we will continue to enhance our services for valued Navi+ users like you. Once again, thank you for your supportive feedback and for being a crucial part of Navi+. If you have any questions or concerns, please feel free to reach out to us via the Live Chat window. We are always here to assist you! Have a wonderful day and take care! Best regards, Khoi
Im so glad i bumped into this app, as it solved my problem since i don't like buying bulky expensive themes that one' get stuck with after purchase. Bite size section, efficient, clean and customizable, with a good pricing model. Great development and support team. keep it up guys! :D