← Merchants

The Decal Dealer

Canada

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

So Far So Good, it takes a little time to get the hang of the formulas and connections ... but I have built some fairly complicated calculators so far … Will Update The Review Once I have had more time with it and Real Use Cases .... Online Support is great and have solve any issues I have had within a day. I have Updated the Review to 5 star ... I hope the CPC App continues to provide great features and support into the future .

on Apippa‑Custom Price Calculator · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Do Not Use !!! ... They are Only Concerned With Money , You Will Be Disappointed ... as the other reviewer stated .. on the outside it gives the impression that it will do what you need it to ....it has deceptive pricing .. you might think Basic will Work for you but once your in the app they want you to pay the $60 or $100 a month option in order for anything to work ... i asked for a refund and was simply told .. Oh Upgrade to the pro or elite plan to get it to work .... STAY AWAY!

Developer reply ·

We are sorry that the feature you were looking for was not avaliable on the plan you wanted to pay for. Not all features are avaliable on all plans. The "Pricing Table Formula" feature is avaliable on the Pro plan ($29.99) and up. A full list of plan features is found on the app subscription page. We even include pictures if the description isn't clear enough. When you asked for a feature that the Basic plan didn't have, we informed you about the plans that did have that feature. We have no problem with refunds, given you ask for it in an appropriate fashion. Our app is packed with many features, just send us a chat message and we will be happy to help you find the right subscription plan for you.

on SE: Option Price Calculator · 17 days using the app