← Apps

Bonify Custom Fields

by Bonify · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (111)

★★★★★
Shopify

Bonify has turned out to be an absolute shit app. Slows site speed, always conflicts with our baseline CSS, KILLS SEO, very clunky to use. Can't wait to get rid of this awful app.

Prometheus Design Werx · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

They bill you will your site is still in development. Not worth it to me!

My Store · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

TaMiMi Projects · 1 minute using the app
★★★★★
Shopify

Not Good App Don't Try

QBAY · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

segnalo che ho scaricato e disinstallato l'app e mi è arrivata notifica di pagamento mentre c'è scritto che la prova è gratuita per i primi 14 giorni

Developer reply ·

Looks like there's a bit of confusion here, but we're happy to help sort it out! A recurring payment was authorized today when you installed, but we don't have any pending charges for your store so it does not appear that you were charged or will be charged in the future. Regarding the trial, you had previously installed and had a trial which had expired so the trial was not offered again. Please reach out to us directly if you'd like any assistance. If for some reason you have a charge, we will refund it, just let us know. If you'd like a second trial, we can arrange that for you as well.

MESAUDA BEAUTY · 6 days using the app