← Apps

1‑Click Delivery Date Picker

by GetButton Apps Oy · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (18)

★★★★★
Shopify

Absolutely terrible - they got rid of POS support without notice despite it still being listed as a feature in their professional plan and to top it off they've been charging me $50 USD per month because that's the price that was listed when i signed up however at some point it was reduced to $30 per month and they didn't change my billing so they have over charged me by $20 a month. UPDATE Feb 27th 2025: The developers PREVIOUS public response which has now been deleted said they would refund me the overages I was charged as they changed their plans "a few years ago". After posting their response they immediately sent me an e-mail where they offered me 2 months refunded in return for removing my review. I said absolutely not as they publicly said they'd review and refund the overages i was charged which is somewhere between $480 and $720 USD - not to mention I haven't been able to properly use the app for my purposes since early-mid January. Without actually coming to an agreement they sent me a refund of 3 months - January, February and March 2025 (Total approx $150 USD), however the issue is that for at least two and a half of those months that they refunded for I haven't even been able to use the app the way I need to so those shouldn't have even been a question as we have support tickets going back to mid January to show this... So this is not a kind gesture this is giving me money back for a product that doesn't work for what I use it for after removing a support for a feature I depended on with zero notice. They have also stated they said they keep no records of when their plans change pricing but that they definitely contacted me to let me know of the change, an e-mail that I can not locate despite my efforts and they have not been able to produce proof of. I can only assume that they either lied as they didn't actually notify existing clients because thet didn't want to be paid less OR they realized how much they would be inclined to refund if they produce proof of an actual concrete change date. I imagine there are others in the same situation and I hope they speak up as this Developer is a dishonest, and is using the app billing policy as a scape goat despite the fact that it is intended to protect long term users not be a detriment to them. They have gaslit me, at points saying the feature still works, tried to provide a "refund" without actually coming to any form of settlement or agreement overall this experience after being a paying customer for over 3 years has been awful. If you are shopping around for apps I strongly recommend looking elsewhere.

Developer reply ·

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience you’ve experienced. You were on one of our legacy plans, which no longer aligns with our current offerings. We regret any confusion this may have caused regarding its features or pricing. As a gesture of goodwill, we have processed a refund for three full months, as you were actively using the app with the POS feature working until the end of last year. Regarding your review, we respect your right to share your experience. However, we want to clarify that the refund was issued based on your usage and circumstances, not in exchange for review removal. You are free to leave the review if you believe it accurately reflects your experience. If you have any further questions, please let us know.

Living Fresh Home Goods + Flower Shop · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The app plays up if a customer orders more than once in a short frame of time, the second order from the customer always hides the date. I have also contacted the team whether there is an option to NOT offer a delivery date for certain products such as online gift cards as they often have a built in email delivery calendar, which would then clash with the delivery calendar - it wouldn't be a physical product we would send out. I am hoping that by posting this someone would kindly get back to me.

Developer reply ·

Hello, We have added the Exclude product tags option to tackle your issue. Now you are free to specify your no-delivery product tags.

Exploding Bakery · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

I really like this app. It is easy to use & helpful to our business, ensuring that we don't miss an order for delivery.

Developer reply ·

Thank you for your review. We are always here to help you out.

Moreton Bay Florist · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

I have been using this app both in free and PAID versions have gone back to free option as just keeps letting me down. we are getting far too many orders through with no dates chosen and despite me contacting them and adjustments made it's still happening, very frustrating shopping around now

Developer reply ·

We are sorry to hear about that. We really tried to help, however, sometimes some incompatibilities with customer themes or third-party apps may interfere with the delivery app performance.

BBB Florist · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service and easy to use - I am a total beginner and even i managed to integrate with the shopify account and make it work!

Shropshire Hamper Company · 12 days using the app
★★★★★
Shopify

I use this app every Christmas when I get busy in order to manage my orders effectively and give my customers the peace of mind that they can order for when best suits them. I have had a few issues which is usually my own fault (!) but they are always solved quickly and I have no problems with the app and look forward to using it again this Christmas season.

The Garden Studio @Blooms and Buds · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I've been using this app for a few months now and it has literally saved so much time with our florist. Could benefit from having a few options for the exporting. Overall very good

Amazing Graze Flowers · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

The problem with this app is that it does not always work. It doesn’t work on some customers and they can place an order without choosing a date and this brings very big problems for our business.

Happy Penguin Healthy Food · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The flexibility of this app fits our site's needs perfectly. Tolu at the customer service end was a great help the one time we had a bit of trouble. It's working great and we are happy with the app.

Tickled Floral · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Finally found something I was looking for and works for my flower shop. The support is top notch also so definitely 5 star.

Arreglos Florales Guatemala · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This app is a Godsend to my business, great little interface so easy to config and most important easy for my customers, most who are elderly, Got stuck with the install (me newbie) but support was fast - Power to your elbow Tolu

Sally Jane's Online Store · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

I had an issue because the app wouldn't record the dates when ordering from certain browsers, but Tolu was great in answering all questions and he helped fix all problems. Now everything runs great and with no issues. I recommend this app if you need a calendar on your website.

Pacific Leis · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

The app itself is great, its obviously very simple so that makes the $49 a month makes me feel like stabbing my eyes out with a knife. They need to assess their pricing because as of this minute I am looking elsewhere.

Giftbox Boutique · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

FANTASTIC date selector app! After trying (3) other date selector apps unsuccessfully, this one did the trick. It works perfectly for what I am needing for my wholesale customers.

Bliss Artisan · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

great app. great communication with the support. 5star

Flowers Box · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Great app, it works perfectly and the support team is always available for any doubt you could have. The installation procedure is really easy and clear. If you are looking for a delivery date app you just find it.

48fresh · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

So easy to use and the service is so fast if you need any help!

Mint Cakery · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app! Really extended the functionality of our store - Support is fast and friendly, and helped me hone the experience for my customers. Would reccomend!

Southernsugarbakery · 28 days using the app