← Apps

R Terms and Condition Checkbox

by Relentless Apps · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (200)

★★★★★
Shopify

This app is unstable. It deactivated today with the box disappearing & customers could not complete checkout. It wasted over $1,000 ad spend & we cannot get it reactivated.

Developer reply ·

We’re really sorry for the disruption this caused. As soon as I read your email we began investigating and had the issue resolved quickly. This was an isolated edge case, not reflective of the app’s usual performance, and we’ve since issued you a full refund and implemented safeguards to prevent it from happening again. We're fully committed to making things right and appreciate your patience throughout. If you have any more questions or need any more help you can contact us directly. Jon contact@relentlessapps.com Relentless Apps

Identity Pet Nutrition · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Unfortunately, the prompt or info to check the box does not appear. It's possible to make a purchase without accepting the terms and conditions.

Developer reply ·

Send us an email and we will be happy to look into the issue. This issue is usually caused by other apps that take control of the checkout buttons and cause compatibility issues. Jon contact@relentlessapps.com Relentless Apps

PSTROO.by Kasia Widawska · 7 minutes using the app
★★★★★
Shopify

The app does not work correctly. It moves buttons in the checkout and stacks text on top of each other :(

Developer reply ·

I am sorry you had issues with our app. I contacted your email address @saddlersdesign.com and am waiting to hear back from you to fix this issue. Sometimes, things just don't go as expected but I think we deserve a chance to help you fix the issue you had and provide you with great, immediate service. Jon Relentless Apps

Saddlers Design · 29 minutes using the app