Buy Button: Sticky Add To Cart
by GoodApps · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (47)
I wanted refund, Charged mistakenly as i was using trail, There is no any email or WhatsApp number to contact them. Please do contact me.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback. We’d like to clarify that the app does not charge users while they are still within the free trial period. Charges only begin after the trial has ended, according to the selected subscription plan. If you believe you were charged by mistake or would like us to review a specific charge, please send us your invoices and any relevant details at geo@good-apps.co. Our team will be happy to review everything carefully, clarify the billing period, and assist you with your refund request if applicable. We’re here to help and would be glad to look into this for you.
Nice app
Developer reply ·
It’s great to know you’re satisfied, thank you!
Emily is an incredibly genius person! She solved my problem faster than my next breath, haha. She is an amazing person! Thank you so much Emily. I wish you all the best with everything! Wishing beautiful moments always for you, your family, your friend, your team members, your company and their families and friends <3 Thank you so much once again Emily! Keep shinning! <3 -Mirza (works at PB The Goat Merch)
Developer reply ·
Thank you so much for sharing your experience with our app. We’re truly happy to hear that our app and our team have been helpful for your store!
I’ve tested plenty of similar apps, and this one stands out as the best by far. It offers tons of customization options, runs smoothly, and most importantly, has incredibly knowledgeable support. They quickly helped me tailor everything to my needs, even with CSS tweaks. Highly recommended!
Developer reply ·
Thanks a lot for your feedback! Knowing that our work is making a difference keeps us motivated to keep improving and adding value. Best regards, The GoodApps Team.
This is an excellent app and the support team is very helpful
Developer reply ·
Thank you for your encouraging words. We value your support!
The page says it's free, but after downloading it shows that it's charged. I reported this problem, but they said: Ah, this is not our problem. I spent a lot of time with them to verify their errors, but got nothing and nothing was dealt with. The customer's problem is like a ball, a very bad experience, I will give my only bad review, it's terrible.
Developer reply ·
Thank you for your feedback — we take these concerns very seriously and appreciate the opportunity to clarify. We want to assure you that we are fully compliant with Shopify’s guidelines and have no intention of misleading users. Our app listing clearly states that the app is paid and this is also reflected in the Shopify pricing section. Regarding your the screenshot: the word “free” appearing in lowercase! But in Shopify for all free apps it wrote from capital letter "Free". However, we understand how this may have caused confusion, and we’ve passed this observation to the Shopify team.
not free
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Please take a moment to review the information provided on our app’s listing page in the App Market. We strive to be fully transparent with our users — the pricing section clearly states that the app is free for developer stores. In all other cases, users receive a 7-day free trial, giving you the opportunity to test the app and cancel at any time before being charged. If you have any questions, our support team is always here and happy to help.
This is great
Developer reply ·
Your feedback made our day! We're happy the app fits your needs.
no free plan, even though it says free
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Please take a moment to review the information provided on our app’s listing page in the App Market. We strive to be fully transparent with our users — the pricing section clearly states that the app is free for developer stores. In all other cases, users receive a 7-day free trial, giving you the opportunity to test the app and cancel at any time before being charged. If you have any questions, our support team is always here and happy to help.
Amazing App. Support is too good. They resolve issues, provide customisations quite quickly. Loving it.
Developer reply ·
We appreciate your feedback! It’s wonderful to hear you had a good experience with our support team. Best regards, The GoodApps Team.
Developer reply ·
Thank you! Best regards, The GoodApps Team
Perfect app for adding a Sticky Add To Cart Button. It's super customizable especially for a free app earned all 5 of these stars.
Developer reply ·
Thanks for the feedback! We're happy to see the app delivering value for your business. Best regards, The GoodApps Team.
I previously had a different app for stick add to cart and it was causing page errors. Since using this app I've had no issues. Great work.
Developer reply ·
Thank you for your feedback — we truly appreciate your support! Best regards, The GoodApps Team.
Good
Developer reply ·
Thank you! Best regards, The GoodApps Team.
does what its supposed to do. setup is quick and easy. support is great and literally helped me out within a minute after my submitted request!
Developer reply ·
Thank you! It's great to know both our app and customer service have been up to your expectations. Best regards, The GoodApps Team.
Developer reply ·
Thank you so much! Best regards, The GoodApps Team.
Best sticky add to cart app found! Live chat with the team for any request makes the difference! Recommended
Developer reply ·
Thanks for taking the time to share your experience! We’re always here if you need us again. Best regards, The GoodApps Team.
Great Product
Developer reply ·
Thanks a lot! Best regards, The GoodApps Team.
very good
Developer reply ·
Thanks a lot! Your feedback motivates us. Best regards, The GoodApps Team
Great app
Developer reply ·
Thank you for leaving feedback! Best regards, The GoodApps Team.
Great app and easy to install!
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback! Best regards, The GoodApps Team.
The customer support as been so amazing! For a free app I didn't expect this level of support and help with custom coding.
Developer reply ·
Thank you! Your feedback means a lot to us. Best regards, The GoodApps Team.
対応したいことはサポートに英語で連絡すれば対応してくれます。
Developer reply ·
レビューをいただきありがとうございます!弊社チームがお客様のお役に立てたことを嬉しく思います。 GoodAppsチームより
Great Service
Developer reply ·
Thank you! We're always happy to provide quick and helpful assistance whenever you need it. Best regards, The GoodApps Team.
Developer reply ·
Thank you! Best regards, The GoodApps Team
Great plug-in, very complete functions, can meet all my needs, the customer service is also very patient,
Developer reply ·
Thank you for your review! We're always happy to provide quick and helpful assistance whenever you need it. Best regards, The GoodApps Team.
this been fantastic for my Shopify store! Easy to set up, it keeps the add-to-cart button always visible, boosting my sales and enhancing the customer experience. The customization options fit my store perfectly, and the app runs smoothly without slowing down my site. Highly recommend it!
Developer reply ·
We're thrilled to receive your review — thank you! It's great to know that our app is making a real impact on your Shopify store. We’re continuously working to improve, so feel free to reach out with any ideas or questions. Best regards, The GoodApps Team
Great product....works well and the aesthetics are nice. Realized you could create one ATC styled for mobile and one ATC styled for desktop which is awesome. Unfortunately, for me anyway, seems to be a bug where the latest style you edit is applied to both. Hoping to hear back from support to fix this, but otherwise, amazing product! Tried most of the Sticky ATC and this one exceeds all of them, with the bug exception.
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your experience! We’re happy to know the app is performing well for your store. We hope that your issues have been resolved. Our support team is always here if you need assistance or have ideas to share. Best regards, The GoodApps Team
Excellent app, would recommend this app to anyone looking for a sticky add to cart. Full marks to Anne for helping me out in setting it up.
Developer reply ·
We appreciate your feedback! It’s wonderful to hear you had a good experience with our support team. Best regards, The GoodApps Team.
Super pratique, efficace et gratuit ! Je recommande !
Developer reply ·
Merci ! Vos commentaires nous sont précieux. Cordialement, l'équipe GoodApps.
Awesome, one couldn't imagine these much features in a free app. Thank you so much devs.
Developer reply ·
Thank you for the review! We're always here if you need any help. Best regards, The GoodApps Team
Developer reply ·
Thank you so much! Best regards, The GoodApps Team.
I STRONGLY APPRECIATED THIS APP IS SUPER PROFESSIONAL AND EXPERT TOP UP !!!I SUGGEST EVERYONE USING THE SERVICE THAN K
Developer reply ·
Your feedback is very valuable. Thank you for taking the time to share it! Best regards, The GoodApps Team
Very helpful to my needs
Developer reply ·
We appreciate your review and are happy to support your business goals. Best regards, The GoodApps Team.