Blue Crocus Textiles
United Kingdom
Reviews (3)
Downgrading my original 2* to 1* due to problems with functionality, now uninstalled. The functionality is OK but they are really let down by poor customer service, I have twice sent the same support request, both times I got an automated reply that there would be a response in 24 hours. However in both cases nothing received.
Developer reply ·
Dear Customer, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We genuinely appreciate your input as it helps us improve our services. We're sorry to hear about your experience and want to assure you that your concerns are being taken seriously. Our team is committed to resolving issues promptly, and we'll reach out to you shortly to discuss this further and find a satisfactory solution. Thank you again for bringing this to our attention. Best regards, CedCommerce
Updated after response from developer. Tried this app and followed the instructions for checkout integration, nothing appears on the product pages. Took ages to get in contact with the developer. The response was very unhelpful nothing like I have received from other app developers. All I received was a 1 line response saying it wont work with my theme.
Developer reply ·
Thank you for your feedback. Contact us at support@calconic.com (this email can be found at the bottom of our website) or via Shopify's "Get Support" form in the Apps section to troubleshoot the possible issue. Make sure to provide a link to the described issue's page.
There is no fully functioning 7 day trial like there is with most apps, so you have to pay a month subscription to see if it will meet requirements, which in my case it didn't.
Developer reply ·
Hi there! Thank you for leaving us your valuable feedback. I have asked our manager to contact you in order to amend the issues you were having with our app.