← Merchants

Nimbus

Australia

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

Unfortunately the Chat Bot will not stick to instructions to only use information in the knowledge bank. I have been training it for 2 months and it has every detail uploaded and is instructed to only use infpormation uploaded. But it still makes up the products' ingredients no matter how much I train it after every answer it gives. I have to switch it off as it is putting us at risk of someone having an allergic reaction. I hope I can get a refund for the 10 months remaining on teh subscription.

Developer reply ·

Hi Nimbus, Thanks for sharing your experience. We'll need to review your current setup so we can assist in resolving the issue. Feel free to create a Help Center thread from the Contact Us page at https://www.jotform.com/contact/. We'll be ready to help once we hear from you. UPDATE: We located your support ticket, and our team has completed the refund you requested. If everything now aligns with what you needed, we'd greatly appreciate it if you could take a moment to update your review here. Thanks for your time and consideration.

on Jotform AI Chatbot ‑ Live Chat · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

This works really well for our Ecommerce store and has a nice clean design. Customer support is great! Thanks!

on Junip Product Reviews App & AI · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

When I couldn't figure out an issue, the customer service looked at it really thoroughly and solved the problem - thank you!

Developer reply ·

Hey there, we love hearing this!

on Klaviyo: Email Marketing & SMS · 8 months using the app