← Merchants

Phoenix Shaving

United States

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

We are very pleased with the performance of StoreYa. We're also happy that we were not asked to review the service until we had a chance to really experience the results. We have been running our store for 10 years and have a lot of experience with advertising using both paid, and inexpensive or cost free methods. To have the added support of the StoreYa ads for facebook and google has been tremendous. Our ROAS is great (currently over 29 on google search with an overall ROAS of 9.8 combined) The StoreYa service is probably not going to give smaller start up stores as much bang for their buck at first if they don't have the analytics to let the AI optimize for them, but over time, it is a safe bet, I think, and with a modest budget it can be incorporated successfully into most online store's marketing and advertising strategies with great success. Just remember to be PATIENT if you have a newer store, but if you are established and have a strong list and a decent presence on social media and google, this can really round out your advertising relatively quickly. We're still ramping up the ROAS with Facebook acquisition and retargeting. The support from our account manager, Berk has been positive, helpful, and prompt. We have hired services in the past, and I can tell you that 10 years ago, when we started, there was nothing like this out there, and think it is has had a really positive and profitable impact for us. And yes, we have "wasted" tons of money on ad service providers in the past and have had more than our fair share of bad experiences. StoreYa has absolutely delivered on the promises of helping optimize advertising efforts on Google and Facebook. Highly Recommended.

on ST: Google Ads & Shopping AI · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I have had an item "in production" for 14 days. Support is not responsive, customer is frustrated, Printy 6 help is non-existent. They replied to this review but still have not relied to the support ticket that was "created" on my behalf.

Developer reply ·

Dear, This is John from Printy6, we noticed that you have an order is in production about 14 days, and you sent us several emails but didn't get response from us, I have checked your order #98430 , we are so sorry for the order was delayed, we cannot produce this item for you, because of the mockup image is created so long time ago, we had a upgrade and a migration for the mockup images, during this migration, your Shopify store is inactive, caused the image lost, you need to re-submit the image to us. We haven't received your emails until now, we are still looking into what was happened about the lost emails, If you can get this email, please get back to us ASAP , we are so sorry for the inconvenience. Best regards, Thanks.

on Printy6 ‑ Print On Demand · Over 3 years using the app