Beaumonde
United Kingdom
Reviews (7)
Really happy with the App. We needed a notify function that could integrate well with our pagebuilder (Gempages) and this is perfect for that. The customer support is exceptional and very proactive.
Developer reply ·
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that our app integrates perfectly with your page builder and meets your needs. It’s also great to know that you found our customer support exceptional and proactive—we truly strive to provide the best experience possible! If you ever need any further assistance, we’re always here to help.
Excellent App. Using on 3 of my websites for not only managing the feed across GMC & FB, but also for conversion tracking. What really stands out, though, is the outstanding customer service and response time. Highly recommended
So many reasons why we dont like this app; we use a fulfilment warehouse and some items are fragile and need specific carriers which take longer to plan for a successful unbroken delivery, The Shop App dominates everything you have set up for your store and can ruin it overnight. Lead times are overruled; reviews are overruled when we already have a review site. Our customers are sent automation we have not authorised which must be a data breach. Last but not least Shop Pay purple dominates our website and puts itself as the first Express pay option long before any other payment method is shown. We have tried to speak to Shopify to get some of the functions turned off, it’s taken over an hour on the phone to Shopify and they haven't got a clue what Shop Pay is.
Developer reply ·
Hi there, thanks for taking the time to review our sales channel. I understand you have some concerns about how the Shop app and Shop Pay integrate with your setup. If you'd like to discuss this further, please don't hesitate to reach out to us by starting a support request via this link so that we can authenticate you on the account: https://bit.ly/3NehLrk. Be sure to add as much context, examples, and screenshots where possible for each issue you highlighted, and we'll do our best at examining if there are any solutions available. Best wishes, Brian, Shop Support
I keep receiving an error 500 all the time on this app which is really frustrating. No way to resolve.
Developer reply ·
We are so sorry to hear you are experiencing an error trying to access the app. Our team has reached out to provide you the best support we can. We hope to get you back on track as soon as possible!
App not working, no access to app through Shopify, Flows disappeared without any reason. Can't access the account. Contacted Klaviyo two weeks ago and no response. $400 wasted.
Developer reply ·
Hey there. So sorry for the frustration. Our team should be in touch directly very soon to help you get into your account and get things resolved. If you haven't heard from us in the next 24 hours, feel free to email feedback@klaviyo.com directly and we'll get you the support you need.
I installed this app and it worked fine for a bit but suddenly stopped syncing the product and dropped to just 9 product out of 1500. No explanation and mid December after what has been a hell of a year. Shopify have no clue about what happened.
Very rude people and totally unprofessional in the handover from Wordstream. We wouldn't recommend them at all as they stopped our feed while we were away on holiday. Seriously?
Developer reply ·
We are sorry that you had a negative experience migrating from Wordstream. We made several attempts to contact you to advise on the next steps or how to opt-out. We pride ourselves on our award-winning customer service. If you would like to resume your shopping channel feeds, we would be happy to get on a call to sort out any confusion.