← Apps

Bold Discounts ‑ Flash Sales Delisted

by Bold · delisted from the App Store

View in Shopify App Store ↗

Reviews (517)

★★★★★
Shopify

I installed BOLD Discounts for a planned storewide promotion, but unfortunately the app did not work as expected for my store and I was unable to use the functionality I needed. After spending time trying to get it set up, I ultimately had to uninstall it and use another solution. Disappointing experience, particularly when trying to launch a time-sensitive sale.

Eyewords · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Desinstale la aplicacion y me siguen cobrando, no hay donde contactarse con ellos para pedir reembolso.

THE LAYER LAB · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Ya no funciona dice "error del servidor"

SANTA SUERTE OFICIAL · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

My App stopped working! Can some human please contact me?

MyToy.co.za · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

The customer service is disappointing.

Drink Dry · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

I had used this app for a few years, then during Cyber Monday 2025 I changed some sales prices and it changed some and made others a higher discount. I deleted all of the current sales and then even the app entirely, but THE SALES ARE STUCK ON MY PRODUCTS even without the app installed. Tried customer service which was not open. A week later and still no reply from customer service. This app cost me thousands of dollars. DO NOT INSTALL!

Code Blue Memes · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I found it to be complicated and confusing

JOHVIELLE · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Shopify doesn't have a modern system for marking products down and setting timed sales. It's an oversight that's quite strange, but thankfully for a reasonable price Bold offers this app that allows you to create discounts on a schedule with a number of features that make things like flash sales possible. The installation was straightforward and the user interface is as well. I haven't needed support until today for a minor issue. This is after over a year and a half using the app. My customer service rep Naman asked if I could write a review while in the chat, so I'm doing so now as a professional courtesy. (Thanks, Naman!) Converting sales is your job as a shop manager. For many of you, it's just one job out of an almost countless array of responsibilities. It's daunting. Shopify's lack of markdown tools makes something like this actually pretty necessary if you have an inventory of thousands of items and variants like I do. In my experience markdowns are better for customers. They see the discount, can calculate savings, and need one less step to punctuate a sale. I recommend trying the app. It's a set it and forget it solution that your customers will appreciate as much as you. You can even tag sort sale items so that they populate a special "Sale" collection in your store automatically. It's pretty great and well worth the $15 a month. Is it dumb that Shopify doesn't have this feature already? Yes. But Bold made a nice app in the meantime. Support is great too. Just now Chintak helped me clear a stuck sale. It happens sometimes with some of our larger sales. But they fix it quickly. Quick, helpful, friendly, professional. Hey, I've had Bold Discounts rolling for about 10 years now. Use it everyday. Our store is massive. If it works this good for us, it'll be no problem for yours. I didn't get paid or get any credit for this review. I'm just doing Bold and Chintak who helped today a solid for making my life easier for years.

Liberty Maniacs · Over 7 years using the app
★★★★★
Shopify

After using this app for years I finally found that this app is causing the issue with my products being disallowed from Google Merchant Center. When you run a sale with Bold it does not send the sale price to GMC, therefore resulting in your product to be disallowed. I reached out to support and they tried telling me it was a Shopify issue. Yet when I run a sale using the Shopify Discount, I have no issues. It's a great app provided you don't have a product feed.

Earphone Guy Llc · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

This is the WORST application I've ever seen in my life. Because my discounts KEPT INCREASING UNINTENTIONALLY. They ended up applying a 99% discount even though I DID NOT WANT IT. There's NO live support available to quickly resolve this situation.

Lial Diamond · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

As someone else said already, why do you say you have a free plan— if you have no free plan?

Developer reply ·

Hi! I apologize for the confusion. The app is free for *development* shops. Meaning - stores that are not on a paid Shopify plan but are a dev shop that an agency is setting up, testing with, or is a sandbox shop. We tried to make that as clear as possible in the description. Really sorry for the confusion on that.

Ponder & Pun · 23 minutes using the app
★★★★★
Shopify

After a webinar by the BOLD co-founder, we were excited to give this a try to create value to our long term subscription customers as he suggested as one of the many features this app can do. Only to find out that it really doesn't work the way he stated in the webinar with the app. BOLD is a great subscription model but that's kind of where it ends as everything else is piece meal adds that are not intuitive and needs further development.

Javita · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

At Bold's request, I am updating my review, and i am glad they asked me to. They do take feedback and implement changes. I previously had a bad experience with an upgraded version of this app, but recent fixes have made it my go-to for running sales on our site. This app will do in a few seconds what would take much much longer to do by hand on the Shopify back-end. It is way easier to install, and you have complete control over where the sales icons and timers appear, or when they appear. It does take some getting used to the interface. The one thing that is important to keep in mind is: make sure you turn off all sales before you change pricing in your inventory. This system will handle the calculations for % or $ discounts. IF you change something while a sale is running, you risk not getting your MSRP pricing back. Aside from that, it is pretty easy to setup your groups, and easier still to get your sales going with time limits. Give it a chance!! its worth it.

Sterling Sleep Systems · Over 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Bold has been extremely useful in creating sales for our business, making it super easy to put your entire store on sale. I wanted to exclude one product and hopped on their AI chat to find out how and when the AI chat couldn't quite help me a real human, Irfan, stepped in and gave me a workaround to complete exactly what I needed. Thank you BOLD and thank you Irfan!!

MPA Supps · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

I'm done with this app. We've been using it for several years now, but this is the end. During our Black Friday sale we set up tiered discounts. Some variants of products were discounted 20%, some were 25%. Unfortunately, this app incorrectly discounted all of our variants 25%. It has worked fine for quite some time until we reached out to support and they told us we had two versions installed on our store. While the extra 5% may not seem like much, it is 10% more than we would typically discount our products due to our margins. We will stick with Shopify's automatic discounts going forward, especially since they finally allow you to choose if coupon stacking is an option or not.

KSRESIN · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

5 support requests later, still no response The discount doesnt work well or function with multiple currencies

Developer reply ·

Hello, our team has reached out to provide assistance but we haven't heard back from you yet. Please respond in order for us to help with your affiliate question.

alcamielements · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

I tried removing the discount I had applied and it hasn't applied it to all my products even though the sync was complete. Tried to reach out to customer support as this needs fixing urgently but I'm out of hours - not good enough for an e-comm store. I have uninstalled the app but it has not fixed my problem.

Developer reply ·

Hey there - really sorry for the trouble you had. Wondering if maybe the products that didn't discount simply weren't selected? It should always discount all the products selected, but if you selected a product in a collection, or a by tag etc and maybe some products weren't included they were missed.

AureousHome · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

DO NOT USE THIS APP! Installed today and used the 'straight out of the box' discount creator. It has a very simple system in order to create the discount but when we turned it on, it applied the discount, sitewide TWICE. And it did so by changing the physical price on our shopify products (not just front end displayed price). We are losing hundreds of dollars by the minute and you can't reach any staff at all outside of the standard contact hours - no emergency help. You can't reverse their discounts, they have changed all of our pricing!!

www.indieandharper.com · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

Decided in the 11th hour approaching Black Friday that we should have sale prices reflected on our website rather than relying solely on coupon codes like we had in the past. Found this app and installed it and was able to run a bunch of discounts in just a few minutes without any issues. The basic functionality works great right out of the box, if you want to tweak the 'on sale' tag or use the countdown timer that takes more work but all the promo discounting stuff worked great without any effort. A few days later we finally used their install services for the countdown timer and 'on sale' tag to be a little fancier than the standard, and it was prompt and worked well with no issues. Since then I have had excellent support, prompt chat support from an actual developer who was able to immediately help with any issues with how the sale icon or countdown timer were displaying in our theme, etc.

Verena Street Coffee Co · Over 7 years using the app
★★★★★
Shopify

We launched our website recently and used Bold to run our launch sale/discount. [Update: we've made another sale since]. Our business offers to wholesale and retail customers, and Bold helped us stack the sale/discounts. The Bold team were highly responsive, reliable and available to help us sort it out. We feel confident using Bold to run our discounts in the future. Irfan, Kurpa - you guys are awesome!

Developer reply ·

Thanks so much for your review! We are always here to help when facing bumps in the road. We'll be sure to pass along your kind words to Irfan! Cheers!

Majestic Giftware · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use, does what it promises. And I like the one time fee as opposed to paying every month. This is such basic functionality that i think it should be standard shopify functionality actually. Great service as well.

amazonias · Over 8 years using the app
★★★★★
Shopify

Shoutout to Chandan, who was such a pro and extremely helpful with all of my questions!! We are looking for a solution that includes the ability to discount products specifically at the variant level.

Developer reply ·

We are so glad to hear that Chandan was so helpful answering your questions. Thanks so much for taking the time to leave your kind review. Cheers!

Industry of All Nations · 40 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Great app!

Developer reply ·

Thanks for leaving a great review! It's great to hear that you are liking Bold Discounts so far!

Bidetlity · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great App easy to use, we use it for all big sales using collections

Developer reply ·

Thanks for leaving a review. Bold Discounts is certainly a great application to use for placing your collections on a sale. Thanks for choosing Bold!

PYRA ELEMENTS · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I needed help with the app. Chintak helped me sort it out quickly. Staff like him is what makes this app so great!

Developer reply ·

What a lovely review for our support specialist Chintak. We are so glad to hear of the great service he provided right when you needed it. We will be sure to pass along your kind words! Thanks for choosing Bold!

The Episodes Project · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app!! A huge time saver, especially around the holiday shopping season!

Developer reply ·

Thanks for the lovely review! We are glad to hear that Bold Discounts is helping you save some valuable time. Thanks for choosing Bold!

Franne Golde · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I have thousands of products on my store. A few times a year, we have large discount sales that apply to specific products/collections. Bold Discounts makes this possible with ease. The only reason that this isn't a 5/5 star for me is that sometimes, when the sale ends, a handful of products still keep their sale price for some reason. It never fails to apply the sale though, which is the important aspect of the app.

Developer reply ·

Thank you so much for taking the time to write in, we are so glad to hear you are able to create the specific sales you need. If you ever need our help with an issue, we are always standing by! Our team is here for you. Thanks for choosing Bold!

AV Figures · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Thanks for the great review!

NurseInTheMaking · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Bold makes it painless to schedule discounts. We've used this app for 18 months and have seen a huge reduction in time spent organizing and rolling out incremental key sale periods. We've never had an issue, so I can't speak to the customer service, but that's a good thing! Definitely recommend this app if you're looking for a way to automate your discount scheduling.

Developer reply ·

Thanks for your wonderful review! It truly makes our day - and if you ever need us, we'll make sure are happy with our helpful support team! All the best in your upcoming sales! Cheers, thanks for choosing Bold!

Blazer For Men · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

Tremendous help with activating/de-activating flash sales!

Developer reply ·

Thanks for leaving a review! We are glad to hear that Bold Discounts has been helping with activating and deactivating flash sales on your store. We wish you all the best with using Bold Discounts. Cheers!

Dive Bar Nutrition · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app that's easy to use, allowing us to set specific discounts for different product groups.

Developer reply ·

Thanks so much for taking the time to review Bold Discounts. We are so glad to hear we play a part in your stores success! Cheers!

Barc London · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Honestly this is one of the most useful app that we use. Once the items are selected they go back to regular price after the sale is up. It used to take us hours to discount and reprice the items that were put on sale. It is also a wonderful app when it comes to run the BFCM sales as they can be pre selected and scheduled and they end on a specific time. We run deals every Wed using this tool. A must have.

Developer reply ·

We are just over the moon to read your review. Words like your truly motivate us to keep improving! Thanks so much for your kind review, and thanks for choosing Bold!

Beadsofcambay.com · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Download the app, they charged me $99, I message for help installing and they don't integrate with my cart app, now they are REFUSING to refund me. This is all within 2 days. STAY AWAY.

Happy Hydro · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

App is very robust and does as it advertises very well. Very happy with the app.

Developer reply ·

Thank you for your kind review and thanks for choosing Bold! We are very happy to have you as our customer as well. Cheers!

Goldtex · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Love this app, have been using this as well as multiple others from Bold for years and have always been impressed.

Developer reply ·

Thank you so much for your glowing review. Reading about your experience with Bold just makes our day. We truly appreciate you taking the time to write in and we look forward to seeing your continued success with Bold!

ThePlugCrate · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Great time saver especially with a large amount of inventory. However as others have mentioned it can be a bit clunky, and could use more functionality with filtering and editing different sales. Wish it was closer to $12-15/month rather than $20 but it still has it's value.

Developer reply ·

Thanks for your review. We really appreciate hearing your feedback! Thanks for taking the time to write in.

Orchard Skateshop · Over 9 years using the app
★★★★★
Shopify

So simple and straightforward. Most importantly, is immensely useful and saves so much time - would definitely recommend!

My Duvet and Pillow · Almost 11 years using the app
★★★★★
Shopify

We utilize Bold Discounts on a regular basis to help plan and implement promotions and discounts. The app is simple to use and it works well every time. Depending on the number of products, there is a lag in implementing the discount so that it's live on your site. But they have that factored in with a a time estimate to clearly illustrate how far in advance you should turn on your discount. The ability to set the start and end time to the discounts is especially useful.

Developer reply ·

We are so happy to hear you find the features of Bold Discounts so useful! Reviews like yours really make our day. Thanks so much for writing in, and thanks for choosing Bold!

The Porter Collective · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Does the job but is a bit clunky.

Developer reply ·

Thanks for your feedback and your review. We appreciate you taking the time to write in!

illy Coffee from the Kaffeina Group · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Have been using Bold Discounts for about 4 years now, and it is very easy and straight forward to use. I have had excellent customer service when I crashed my site accidentally, and the team told me how to rectify the problem right away as far as their app was concerned. I have not had any issues since that fateful day. Here's what happened, and it was completely my fault: I had products listed at sale prices on my site, and then I tried to overlay another sale through the app without setting the prices to the full retail price first. This created a loop that spiraled out of control. So, make SURE that any products marked as discounted are not included in your Bold Discount sales. It's pretty fool proof, because the app SHOWS YOU which products are on sale. Since then, I NEVER overlay sales on discounted products (again, the app shows you if it is already discounted), and I pay for a back up service for my site (I use Rewind Backups). I bought the app for a flat fee so I don't pay monthly. I hope that Bold Discounts will do this again because monthly fees can be bothersome to me (I like the pay now and forget about it model).

Developer reply ·

Thanks so much for your kind review! Our team is always happy to help. We are glad to hear they were able to get you back on track that fateful day! Thanks for choosing Bold!

Yarn Loop · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent App which allows us to switch discounts (offers) on and off large numbers of selected products in groups without having to use spreadsheets or import and export. As others have commented could be improved with a sort and search function for the list of discounts created, to make it easier to find and organise the list. Functionality is great though.

Developer reply ·

Thanks so much for taking the time to write in with your positive review. Your feedback is extremely important to us and we are pleased to hear you are enjoying the app. Thanks for choosing Bold!

haus® · About 11 years using the app
★★★★★
Shopify

I had a glitch with discount not working properly (due to my not allowing it time to synch). The customer service on the chat was fabulous. A very appreciative shout out to Krupa and Irfan for staying with me for over an hour and taking me through the fix step by step. The app is really handy. I find it slightly clunky but it works as intended and perfect for my store's needs.

Developer reply ·

Thanks for taking the time to write in with your review. Your feedback is greatly appreciated! We are so glad to hear that Krupa and Irfan were able to help you out so effectively. We will be sure to pass along your kind words. Thanks for choosing Bold!

Kristen Mara · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great experience! I wanted to add custom CSS to personalise our sales icon. Using Mohammed Q. at customer service was brilliant and easy! Very swift responses and found a solution in no time at all!

Developer reply ·

It makes our day to read reviews such as yours! We are always happy to help wherever we can. Thanks so much for taking the time to write in, and thanks for choosing Bold!

Diabeticsupply.co.uk · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

A few technical issues getting the app installed within our theme customer service has been great in working with us to get the issues resolved. Aside from a few hiccups I'm loving the app.

Developer reply ·

We are so glad to hear you are enjoying Bold Discounts! Our team is always happy to help with any hiccups. Thanks for your kind review, and thanks for choosing Bold!

The Beeswax Candle Co · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

Virkelig rare og hjælpsomme i deres chat funktion - det alene gør deres app anbefalingsværdig. Stor ros til dem :)

Developer reply ·

Thanks so much for your kind review—our team is always happy to help. Tak, fordi du valgte Bold :)

joe joe · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Just reinstalled this app yesterday. It charged me $99 and then would not install to our shopify URL. No feedback from support, very disappointed!

Developer reply ·

Thank you so much for your review. So happy to hear that our team was able to upgrade to the latest version of Bold Discounts!

Bogart Man · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

The BOLD DISCOUNTS app is a very good tool for quick and easy markdowns on your website....particularly if you have a large inventory. My only complaint hence the 4 start rather than 5 star is that once you have created the discount, there is no way of FILTERING. ie, you may have created over a hundred different sales over a period of time, but there is no way of putting them into any sort of order which would make things so much easier and quicker to manage. Seems like a simple fix in this day and age, but despite a few emails suggesting it over the past two years, nothing has been done. However, that being said, the app does work well.....just can be improved.

Developer reply ·

Thanks for writing in with your kind review and feedback. We are glad to hear the app is working well for you, and will be sure to take your suggestion back to the team. Feedback such as this is incredibly helpful to hear. Thank you for choosing Bold!

Elwood 101 · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Thank you for assisting us with our problem. Chintak was able to solve the issue we had regarding our sales clock. Thank you for the prompt response and action. We appreciate it!

Developer reply ·

Thank you for your review! We are so glad to hear the Chintak was able to help you out so efficiently. Thanks for choosing Bold!

SHOPZIYA · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I keep receiving an error 500 all the time on this app which is really frustrating. No way to resolve.

Developer reply ·

We are so sorry to hear you are experiencing an error trying to access the app. Our team has reached out to provide you the best support we can. We hope to get you back on track as soon as possible!

Beaumonde · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The team help me very quickly to install this app in my shopify store! The app is very easy to use and i can do my discount campains by myself. Love it! Updates 07-12-2022 Just got an amazing service from Brysen. Thanks a lot for helping!

Flamme en Rose · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Muy buena aplicación para aplicar descuentos masivos de forma simple y el soporte es muy amable y eficaz para resolver dudas e inconvenientes con la app.

Developer reply ·

¡Gracias por su amable revisión! Siempre estamos felices de ayudar. ¡Gracias por elegir Bold!

oby.mx · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Great little app. We've been using it for a few years now and it works great for our needs. We recently updated our store theme and had some issues with the code not transferring over and customer support was extremely quick in responding to my inquiry and getting everything back up and working as it should. Thank you guys!

Developer reply ·

Thank you for the great review! We’re glad to be a part of your store’s ecosystem and support you in your growth.

VividEditions · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

I've been using Bold Discounts for some years. We've recently integrated our stock inventory with an API connection. Since then our promotions have stopped working. Every morning we have to manually reset all our offers. We sent several emails to the support team at Bold Commerce and we are extremely disappointed with their support. Firstly we were forgotten about and now we've now been told that it could take a minimum of 2 weeks just to investigate!!! This is not good enough especially when its a business critical problem. Extremely unprofessional and unhelpful. The app was ok when it worked, but I suggest that you don't download due to their poor after service.

Developer reply ·

Thank you for taking the time to write in with your feedback. I can confirm our team is looking into solutions for your store and we hope to get you back on track as soon as possible. Thank you very much for your patience while we investigate the issue.

Food For Foodies · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Unfortunately cannot be used alongside a third party inventory management system, it's a shame we weren't told this from the start.

Developer reply ·

Thank you for your feedback! We appreciate that you took the time to leave us a review. Our team has reached out to provide you some assistance as we do have a version of Discounts which is more compatible with third party inventory apps. Hopefully we can help with a solution that fits your needs!

Apotheca Beauty · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

I would need 2 of the BOLD apps to offer a free product with another one or offer one at % cost. I am a small business and its is far too expensive for my small business with about 2 offersevery 3 months

Developer reply ·

Thank you for your feedback! We certainly take all feedback such as yours into consideration. While Bold Discounts is simply for straight-forward sales & discounts - you can choose to add another app (Upsell) for the Buy One, Get One deals and more. If you do not want 2 apps, we do have another product called Bold Bundles, which will allow you to use only one app for Buy One Get One deals. I hope this helps! Thank you again for your candid and thoughtful review!

Wear With Cashmere · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

Good app in theory - sets up a discount separate from the discount codes on Shopify. This creates potential for abuse by customers who can use existing discount codes to stack two discounts. This needs to be fixed immediately.

Developer reply ·

Thank you for your feedback! We do have a version of Bold Discounts that will prevent discount code stacking. Our team has reached out to help provide you with some more information on how to proceed with the best solution for your needs. Thanks for taking the time to write in, and thanks for choosing Bold!

Valka Yoga · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I used the app last year and had some issues that were finally resolved. This year, Irfan helped me instal the app. He was professional, polite, tech- savvy and very helpful. I hope everything will work smoothly when it starts tomorrow. Thanks so much for all your help Irfan!!!

Developer reply ·

We are so glad to hear that Irfan was able to give you the support you needed. We are always happy to help! Thank you for taking the time to leave your review!

The Holiday Shoppe · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Terrible app and terrible support, the app would not turn on properly for black Friday (variants wouldn't sync - had to reach out to support to trigger it). When it did turn on the app applied discounts twice (which caused a lot of havoc with customers and our stores). I set up the date range for BFCM and the app also didn't turn off properly so now I have to go through and manually update the prices back to their original in Shopify. Terrible app and terrible support, the app would not turn on properly for black Friday (variants wouldn't sync - had to reach out to support to trigger it). When it did turn on the app applied discounts twice (which caused a lot of havoc with customers and our stores). I set up the date range for BFCM and the app also didn't turn off properly so now I have to go through and manually update the prices back to their original in Shopify. Reached out to support several times and the issues were not resolved.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the frustration this has caused. We take all feedback such as yours very seriously and will use it to work on better improving our product and customer service so things like this do not happen in the future.

Work Authority · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The support Daniel and Jeff, are helpful and everything is sorted out swiftly. Strongly recommended.

Developer reply ·

Thanks for the kind review! We are so glad that Daniel and Jeff were able to help you quickly. Thanks for choosing Bold!

OUT OF STOCK · About 7 years using the app
★★★★★
Shopify

BOLD use to be great, but they've changed their support, and it's now horrible, do not use, I wish they went back to how it use to be.

Developer reply ·

Thank you so much for your feedback. We appreciate all feedback as it helps us to improve our service. When our level of support falls short of our client's expectations, we take it very seriously. Our team has reached out in hopes of helping.

ELVIE JEWELS · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use app that we've used for years. Not a ton of frills, but it quite simply works when you need it to. The support team is quick to help, accurate with their work, and a dream to work with. Harpreet and Rajni in particular were exemplary. Highly recommended service.

Developer reply ·

Thank you for your review. We're glad Harpreet and Rajni were there to assist you. Thanks for the recommendation!!

What a Crock Meals to Go LLC · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Awesome app. needed to upgrade to version 2 so i could disable stackable discount codes. But so far so good, reliable and bug proof.

Developer reply ·

Thank you for the review. Thank you for choosing Bold, we look forward to working with you!

QiLifeStore.com · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

SLOW... no options, and no stats... used twice and it was a nightmare, every time we had to turn on to test or turn off, had to wait like 30 mins for it to complete....much better ways to accomplish this by simple exports/imports using bulk edit tags etc... and did I mention SLOWWW. Heck I just noticed we been paying for this for years... heck I thought we cancelled it after the trial.. and its $20/month! It's not worth $2/month seriously... and did I mention SLOWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW? Will be removing now.

Developer reply ·

Sorry for your negative experience with our app. Appreciate the feedback however, we'll let the developers know to look into speeding up sync time.

FSWERKS · Almost 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Ticket #1118678 resolved quickly and friendly. I like the app a lot, though wish there were more payment options. I barely use it and so $20/month is a little steep.

sellmystuffcanadamontreal · 21 days using the app
★★★★★
Shopify

Super happy with Bold Discounts (The Sale App). I've been using it for ~ 5 months now and couldn't be happier, both with the product itself and BOLD's customer service team (Hapreet rocks!!).

Developer reply ·

Thank you for the review. We are happy that everything is up and running on your store! Thank you for choosing Bold.

Bambū Werx · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

This app can now quickly add a sale or multiple sales to my shopify store, where as before it was a time consuming task.

Developer reply ·

Thank you for your review. We are so happy the app is quick and time efficient! Thanks for choosing Bold.

Miss Mary Mac · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

I had some difficulty with the settings for my first discount group. I asked for help from technical support and Rajni helped me in a very efficient and friendly manner. Thank you Rajni :)

Developer reply ·

Appreciate the review. Happy to hear our team was quick to help you find a resolution. Kudos have been passed along to Rajni. Thanks for choosing Bold.

Déco Luminaire · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

Very fast and customized support. Got in contact with a developer in minutes and he resolved our problems within the hour. Shoutout to Harpreet.

Developer reply ·

Thank you for the review. Kudos have been passed along to Harpreet.

Jed North · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

This company is TERRIBLE. Their own apps don't work with each other. They update one and it breaks the others, STEER CLEAR! My site has been affected by their adjustments for over a week, and support is VERY slow to respond or to fix the problem.

Million Dollar Collar · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

We are starting to explore more sales options for our customers. When we first installed we had a few issues with discounts showing but customer support helped was excellent and fixed the problem in no time.

Developer reply ·

Thanks so much for the review! We are happy that our support team was able to help you fixed the problem you were having. Thank you for choosing Bold!

True North Shop · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

The price was increased.It usd to be $14.99.But now is ¥19.99. The app is not working either.I can't find any customer service to solve this problem.

Developer reply ·

Thank you for your review, we really appreciate your feedback! Our support team would be happy to help you solve the issues you are experiencing, we've reached out via email.

wigirlhair · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

A robust app with good functionality; has some quirks in usability that you need to be careful for, and might be little expensive for some - but probably one of the better options in a sea of discount apps. What it lacks, it makes up for with TOP NOTCH customer support. shout out to Challi in customer service!

rugpublic · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

nice, helpfull.......................................................................................

Developer reply ·

Thank you for your review! We are always happy to help!

Minga EU · 15 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Harpreet helped me fix the issue with strikethroughs not showing up on my original prices during a sale. Very helpful and fast!

Developer reply ·

Thank you for your review. We are just so happy that Harpreet was there to help you fix the issue you were having. We are always here to help.

Lavaa · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I just had an issue with sale banners that were still showing up after the sale was over. I started a chat and within 5 minutes, the problem was fixed with advice for the future! Wonderful!!!!

Developer reply ·

Thank you for your review. It makes us happy that we were able to help you and that your issues were resolved quickly! We are always there to help when you need us.

The Glass Underground · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

user support is horrible so far (waiting to see). theme install require manual work, and I asked for help. They responded the ticket quickly, but nothing was actually done properly and no discount showed up.

Developer reply ·

Thank you for your review. We are very sorry that you experienced these issues during install. We are always working on improving our app and your feedback is very important to us.

SHAPERX · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

I would give it zero stars if I could. Very unclear instructions and when I went to stop and restart the sale it removed all items from my sale collection. Removed tags from my shopify site that it did not put there. Now having to manually enter over 1000 product tags. Nothing they can do. One of the biggest sale days of the year ruined.

Developer reply ·

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for any frustration this may caused you. Thank you for bringing this to our attention, we are constantly working on making our apps better.

★★★★★
Shopify

I installed the app, but discounts are not showing. I use Impulse them, it's shows pending to leave a review. So hope this helps. The UI is nice tho

Lenz Photo Store · 17 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got Amazing was the best app i ever got

Developer reply ·

Thank you for your review! We are so happy you are enjoying the app!

undrgroundco · 9 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I am a new user, and I do not have much experience using e-commerce apps. I am just beginning to learn how to tap into the functionality and power of the Shopify system. As such, I was able to use Bold Discounts with relative ease. The app did it's job, and I look forward to learning how to use it to its full potential. Ross

Developer reply ·

Thank you so much for your review! Wishing you all the best with using Bold Discounts in the future!

Maté Factor · 10 days using the app
★★★★★
Shopify

I haven't started using it yet but it appears it won't finish installing until I leave a review. I will update this once I have used the app. 2020-12-04 - UPDATE: This app hasn't worked properly on my store since 16/11/2020 but now (fingers crossed) it does! I was getting very frustrated as I totally missed the Black Friday sales because of it, however Laurel has managed to get it sorted. Laurel demonstrated excellent customer service! : ) I had used this app over a year ago on another theme and had no issues what-so-ever and loved scheduling sales. It really was a time saver.

Developer reply ·

Hi there! Reviews are a completely optional way to provide feedback once you're more familiar with the app. For some more assistance with installing the app you can checkout our this article from our help center or select contact us and out team would be happy to help! https://support.boldcommerce.com/hc/en-us/articles/360044346052-Bold-Discounts-Code-Install-Instructions

Latest-Looks.com · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I like it so far. I would love the ability to change the colors to match my brand. That should be available in the next update.

Noli-Fashion · About 10 hours using the app
★★★★★
Shopify

Very good app and excellent service. Response time is quite fast and its staff is 100% reliable and effective

Mulco Watches · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

I'm just learning my way around, and am planning to have Bold manage my BFCM sale. The Bold team has been very prompt and helpful with my questions and requests. Kelsey in particular answered quite a few questions that were beginner questions, and I appreciate her patience with me! Looking forward to seeing how this works in real time soon! Update: the app worked great, and I had one question about the way payments were processing, and needed some technical support once my sale was already in progress. Challi was super helpful and got me prompt support, which I really appreciate! Bold support has been awesome!

Developer reply ·

Thank you very much for your kind review. We are so happy that we were prompt and helpful, and that Kelsey was able to answer your questions! We are very excited to see the success of your BFCM sale!

WomanShopsWorld · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

App working fine. Had some minor doubts and Laurel was able to sort it out quickly. Highly recommended!

Urban Street Wear · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

let's just say we haven't gotten started off on the right foot with bold apps. i read all the reviews, spent hours setting up my BFCM sale, got excited for it to launch, then the day of I woke up to dozens of emails and DMs from frustrated customers saying the discount disappeared when they go to the cart. 8 hours later of being on and off with customer support a solution was found...by me! the slide out cart app we had seemed to be causing the problem, i deleted it and went on my way as it seemed everything was working fine. went to bed exhausted, then woke up to our drop down menu not working and the bold discount app applying 20% off of everything (including brands that are never allowed to go on sale), now my thanksgiving day is being spent (again) being consumed with trying to get this resolved. frustrating to say the least, i don't have a happy experience with bold 11.28.20 UPDATE So if one of your experts reach out it wasn't to me as I haven't received any requests from anyone at BOLD. I would be interested in speaking with them.

Developer reply ·

Thank you for your honest feedback - we are sorry to hear about the technical issues you have been experiencing and would like a second chance to get you set up for success! We have confirmed that one of our experts has reached out via your ticket email, please keep an eye out and we are standing by to help!

Olson's Tack Shop · 16 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is the JAM for Black Friday Weekend! We ran into a little snag due to my lack of coding knowledge, but Kelsey (the customer support rep) was a true gem, and got us headed in the right direction for a resolution FAST! Which was pretty impressive, especially during Black Friday!

The Midnight Society · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

I love the options offered to create sales and being able to set a time frame. I initially had a challenge activating it but Harpreet helped me tremendously and quickly in getting it resolved. Definitely recommend. Excellent customer service!

Paper Rehab · About 12 hours using the app
★★★★★
Shopify

okokokokokokokokokokokokok ok ok okokokokokokokokokokokokok ok ok okokokokokokokokokokokokok ok ok okokokokokokokokokokokokok ok ok okokokokokokokokokokokokok ok ok okokokokokokokokokokokokok ok ok

Mi Guagua · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Very satisfied with the help I got from Kelsey. Excellent customer service ! Very good help :) Keep that employee please :)

Les Tissées · 7 days using the app
★★★★★
Shopify

Excellent customer service from Harpreet and Aman today on our BOLD Discounts install...thanks again guys!

Éire In My Blood · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Looks easy to use so far, ive only just installed its so see how we go! hopefully brings lots of sales to black friday sale

letsdressup.com.au · 16 minutes using the app
★★★★★
Shopify

WHAT IN THE ACTUAL FCK? I HAD MY ENTIRE BLACK FRIDAY SALE SET UP WITH THIS APP FOR THREE SHOPIFY STORES. IT TOOK ME THE PAST 2 WEEKS TO SET UP MY SALES PERFECTLY AND DISCOUNT ALL OF MY ITEMS. TELL ME WHY, TWO DAYS BEFORE BLACK FRIDAY THEY CHANGE THE ENTIRE APP??? NOW THE ORIGINAL PRICE DOESN'T SHOW? ALL OF MY DISCOUNTS I CREATED ARE GONE? I NEED TO START OVER, TWO DAYS BEFORE THE SALE?????? ARE YOU SERIOUS?????

Broken Promises Co · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

This black friday is way more easier to execute than the one we did last year! Planning our discount simplify our job so much, thank you Bold Team !

The Proper Label ™ · About 9 hours using the app
★★★★★
Shopify

Had to contact customer service and found Kelsey EXTREMELY helpful and professional with all my questions. Really really helpful. Great app , great customer service from Kelsey!

Developer reply ·

Thank you for your review. We are happy that Kelsey was able to help you and answer all your questions. So pleased that you like the app, thank you!

TruBeef | TruOrganicBeef.com · 26 days using the app
★★★★★
Shopify

I downloaded the Bold Discount app and I could not access the sale tags. I did a live chat with Naman and he fixed the code for me just in time for Black Friday. Thank you, Naman!

Developer reply ·

Thank you so much for your review. We are thrilled that Naman was there to help you. Wishing you a successful Black Friday!

Family Arts Needlework Shop · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

Installed this app to try it out before our annual Black Friday Sale. The app didn't work quite right with our store layout on the product page as we'd like, so uninstalled the app. I had an issue uninstalling (my mistake) and Laurel helped through a quick chat get it resolved in no time. A+ customer service even though we decided not to use the app.

Developer reply ·

Thank you so much for your review. We are just happy that Lauren was able help you! We wish you a smooth and successful Black Friday and Cyber Monday.

HA Motorsports · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

We were in need of multiple discount codes available at the same time with a sitewide discount happening at the same time. This worked perfectly for it. Very happy with the end results. UI could use some work, but overall I recommend it.

Developer reply ·

Thank you so much for the feedback and recommendation. Very happy to hear that the sitewide discounts worked well for you!

La Fiorentina · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful customer service! Chilli helped me make all the changes I needed to customize this for my sale

Developer reply ·

Thank you so much for your feedback! Thrilled to hear that Challi was able to help with the customization you were looking for.

Palermo Body · About 17 hours using the app
★★★★★
Shopify

I Had super high hopes for this app but upon installing their "One click install" option, it glitched. my storefront on would sync half of the products. I put in a ticket and am now at the end of my trial and STILL have NO RESOLUTION. I've followed up multiple times and all I keep getting is we'll update the ticket and have someone get back to you... in the meantime, I have an app that I'm testing and it isn't working correctly which is costing me sales. I can see the potential in the app but the customer service does not make it worth it. if you are going through a sale and the app glitches, don't expect speedy resolutions.

Developer reply ·

Thank you for your honest feedback - we are sorry to hear about the lack of communication from our end and would like a second chance to get you set up for success! We have confirmed that one of our experts has reached out via your ticket email, please keep an eye out and we are standing by to help!

Sunshine And Pixels · 14 days using the app