← Merchants

Montana's Choice Specialty Coffee

United States

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

I've tried other wholesale apps and was so disappointed. This one, however, is fantastic and the support just makes it that much better. Anne was right on top of the issue and had everything working, within minutes.

Developer reply ·

Thanks! We’re grateful for your kind feedback — especially your shoutout to our support team! Best regards, The GoodApps Team.

on B2B:Wholesale Pricing Discount · 36 minutes using the app
★★★★★
Shopify

It's not creating the wholesale customer's registration page and I can't get support. Each time I submit a support request, it says something to the effect of: 'It is now 00 hours here. We will be back in 7 hours'. I have yet to hear from anyone and needed this working yesterday. It looks like it's a pretty good app, if it worked.

Developer reply ·

Hi, We usually respond to your questions within 6 hours. The longest time will not exceed 12 hours. You didn't receive a reply from us because the email went into your spam folder. It’s not that we didn’t respond to you promptly. We strongly recommend that every store seeking support keep an eye on their own spam folder. Even if this happens rarely. Our team works hard to provide quality App and customer support to all shopify B2B merchants. If you have any questions, you are welcome to contact us. Best wishes! ymq app

on Ymq B2B & Wholesale Solution · 1 day using the app