← Merchants

Amanda Lapalme Art

United States

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

Caused an issue with my theme and I had to uninstall everything and get a new theme. Got everything set up and went to reinstall this app, because I actually liked it despite the theme issue, and am met with {"detail":"No user matching this token was found."} and can no longer install it on my store at all. Wasted an entire night redoing my entire website just for this app and am met with this. Incredibly frustrating all around.

Developer reply ·

Hey, Alex from PickyStory is here. I'm sorry to hear that you had an issue with re-installing the app. We checked your account and this happened because of a local cache issue due to uninstalling and re-installing the app right after. The only thing you need to do is to clear your browser's cache before clicking on "Add app": Windows - CTRL + SHIFT + R Mac - COMMAND + SHIFT + R Please feel free to reach out to us through the app's chat or at hello@pickystory.com and we would be more than happy to help you set it up. Alex

on Amplify | Bundles & Upsell · 27 days using the app
★★★★★
Shopify

Edited review: the support team is very helpful and responsive, they were able to resolve all my issues and now everything is running smoothly. Thank you!

on Glow: Loyalty Points & Rewards · 5 days using the app
★★★★★
Shopify

Great FAQ app. Limited to 5 questions, but if that's all you need then it is the app for you. Loads of other features that are quick to setup. Thanks for the review. We would be releasing another version with more FAQ questions, FAQ templates and unique features like Help centre/FAQ page, Track order Page, Social Share etc. to power all your support use cases. Look forward to working with you. ❤️

on FAQPRIME: FAQ, WhatsApp, Track · 29 minutes using the app