← Merchants

Enduro Sport Inc

Canada

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

I installed the app to evaluate it with the understanding that it was free below 50 orders. Don't leave it installed as if you go over 50 orders in a month, including POS orders, it will upgrade you to $19.99/mo without warning. The developer was unsympathetic and refused to refund even though we never used the app. I have not had this experience with other Shopify apps but I am now uninstalling any app I am not using.

Developer reply ·

Hi. We're sorry to hear that you feel this way. You had the app installed for almost a year, and then you wanted full refund of the whole period. Even though you did not have any issues with the app or functionality. The pricing documentation is very clear on this matter. That it's based on the total shop orders, but the usage billing is charged for only the orders that you check in iPacky (which you were never charged). The monthly subscription kicks in when the store has more than 50 orders/month, as your store had. The fact that you had the app installed but did not use it much cannot be blamed on us. And during the whole period you had the app installed, you did not check the Shopify billing.

on iPacky | Pick Pack & Fulfill · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

This app was exactly what we were looking for. It is quite robust and has many different discount options and settings. Pricing is also very fair and it was definitely worth adding to our store. Support staff is also responsive and helpful.

on Shopacado ‑ Volume Discounts · 5 months using the app