← Merchants

A N T I P O D E

United Kingdom

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

Updating review as the support has been very helpful in resolving issues found during setup. The app is a really great concept and the products look great. Just think, you can basically customize any product you can image in almost any way and for antipode.com this involves our users being able to print maps and/or even their own town, city or home on a phone case, poster, deskmap or pretty much anything else they can imagine. The app does involve investing some time to learn the ins and outs but this is the same as shopify itself if you want to lunch a great store. If you have any support issues that are not getting resolved then ask for Brian specifically and he will get it fixed.

on Customily Product Personalizer · 28 days using the app
★★★★★
Shopify

I have 8 shopify stores so i have used dozens of apps over the years. I don't often write app reviews but when an app that i'm paying for is especially bad then i think it's worth writing to warn others. I'm happy to back this review with error screenshots, error messages and the faults I have experienced so feel free to message me if interested. The app and support are terrible. Constantly have issues publishing and creating products and the support team never ever knows why. As an example, i have been trying to publish products for three solid days and also on with support and they have absolutely zero idea why nothing is working. Overall it's a very very frustrating app to use.

Developer reply ·

We’re very sorry to hear about the publishing and creation issues you’ve been facing 🙏. This is definitely not the experience we want for our customers. Could you please share your account and screenshots of the errors with us here? 👉 https://printify.typeform.com/to/Pua3qgMA Our team will investigate this thoroughly and work on a proper resolution for you. We truly value your trust, and we’ll do everything we can to make sure your future experiences with us are smooth and reliable 💜

on Printify: Print on Demand · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

This is honestly the worst app i have tried on shopify (I have 7 stores), After installing it, the app screwed up all my mobile display settings and somehow overtook what had been a great layout and display. Second, it randomly started hiding a bunch of products when i added new ones, and third it slows the store down a ton. Overall terrible and would never recommend.

Developer reply ·

Hi ANTIPODE Team, Thank you for your feedback. After reviewing your account, we can see that the app was installed for approximately 2 hours, and we did not receive any support requests during that time. Follow-up emails requesting additional information have been sent to your team so that our technical team can better understand and have appropriate solutions for the concerns you mentioned. We look forward to your response so we can promptly review the case and address any issues to ensure your store performs as expected. Best regards, Boost Team

on Boost AI Search & Filter · About 2 hours using the app