← Apps

Boost AI Search & Filter Delisted

by Boost Commerce · launched · delisted from the App Store

View in Shopify App Store ↗

Reviews (1636)

★★★★★
Shopify

Good tech and customer support, and friendly team members.

Eternal Spirit · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Great customer service!

Weezie B. Studio · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Setup didn't go as planned unfortunately, support tried to help but when it worked it actually looked worse than my native filters and grid. Not worth the hassle.

CoffeeCo · 41 minutes using the app
★★★★★
Shopify

Excellent support as usual resolving an issue with the app. Always a pleasure to deal with.

The Glove Store · About 9 years using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

The team at Boost is extremely helpful, it can be a little tricky trying to get features to work (for us it's because we have a super custom theme) but the boost team is always quick and responsive to jump in and help out with whatever we need!

The Salty Fox · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

Great app and even better customer service! We’ve been very happy with Boost and, in particular, the level of support provided by their team. Harry and his colleagues were excellent in helping us resolve a translation issue we were experiencing with the app. They were responsive, knowledgeable and took the time to investigate the problem properly until it was resolved. It’s always reassuring to know that there is such a helpful and capable support team behind an app. Highly recommended!

LATELITA · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Gibsonlook · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Thank you to the Boost team! They were very fast and helpful when we needed a fix for our Shopify theme. Highley recommend!

8Appliances · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic app and the support staff are amazing. We had an issue with our filters on the website that prevented products loading. The support staff (Ryan and Jayson) recognized the urgency and had everything fixed within 30 minutes. Fantastic service.

Ulster Weavers · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Instant support was excellent! Quick response, and the issue was resolved without any hassle.

Numero Uno · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Update August 2026 (shocking news) Deception and scams – you’re made invisible if you don’t pay enough, and you’re told that if you want to be visible, you have to buy a certain feature. Meanwhile, the app takes your products offline from Google! Following an in-depth SEO audit, it appears that the app takes parts of your product and collection pages offline for google. This means that deep within the code, it is specified that page elements such as the product description, title and meta descriptions are not visible when the website is crawled. In our code, we’ve found that this is only disabled if you don’t pay for that part of the app. It’s no surprise that you’ll see SEO growth, because then they reverse the code and display all products again. Our competitors were visible for over 21,000 keywords, whereas because of this little trick, we were only visible for just 1,000. Since the SEO tool was rolled out with this code, you’ve seen a drop in organic traffic. We only used the filter function... I not only find this reprehensible, but it’s pure deception designed to push you to upgrade to a more expensive plan so that you do become visible. Because then your products aren’t held hostage. Since the app was taken down (and these code elements manually removed!!), we’ve seen significant growth in organic traffic, which is still increasing every week. Thanks to our long domain history, we’ll gradually recover from this, but younger domains won’t be able to overcome such issues. Never install this app if you want to be findable on Google at all. ------------------ Summary: Be careful with this app! Unexpected costs, price hikes from 60 to 299 dollars, a lack of transparency, and they withhold features if you don’t upgrade straight away. It’s shocking how these developers treat online shops. We’ve been using this app for quite a few years now, for our filters amongst other things. As the app’s features expanded, so did the price – even though we didn’t actually need all those features. Fair enough, as long as it works. Last month, we received an email stating that the price of our plan would be increased by 30 per cent (from $60 to over $90). Not great, but okay. This charge had already been taken. If you look at the pricing, it’s very unclear what the product limit actually is. Yet they’d decided that we’d ‘suddenly’ exceeded the limit. Support were initially vague about it. They demanded that we switch to a plan that was three times as expensive. From $60, to $90+, to $299. We weren’t given a transition period and all our filters were disabled. Nothing worked for website visitors anymore. We’ve switched to Shopify’s own FREE Search & Discovery for the filter functions, which works just as well. Think twice before installing this app. If they think your shop is doing too well, they’ll suddenly raise the price using vague excuses. After much insistence, they claimed we’d exceeded the limit with 6,000+ products. We certainly don’t add that many new products in a single month. Their business practices are therefore more than a bit dodgy.

CuteDutch · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Joseph in support went above and beyond helping me today. I could not be more impressed with the speed of the responses and the actual fixes. We have a custom site and there was an issue occurring on our end that was causing a problem for us with our back button. People kept getting sent back to page 1 when they were on page 4 or 5 and clicked on a product within. Joseph was a real hero and went beyond all expectations to provide a permanent fix. Big big fan of this company now. Thanks Joseph.

petconnection.ie · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Abuzar! excellent support!

Sky Music · About 9 years using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic prompt and clear instructions and assistance from support and the app is perfect for our needs to create custom filters on an extensive product range. Very satisfied! Even later after installation when we installed a 3rd party extension that required a couple of changes, Support were able to help get things working between the two apps. Highly recommended.

Developer reply ·

Hi there, We are thrilled to receive such wonderful compliments. By letting us know how good an impact our app has on your business, you just made our day! We hope to provide additional value to your flourishing business by offering great customer service. Should anything else come up, please feel free to drop us a line. All the best, Boost Team

The Jewellery Stop · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Quick and helpful

Zeke Collection · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I recommend boost for it's ease of use , and features that covers revery Merchandizer's need , they have a great support team and very collaborative, I'm using it for optimization , search , recommendations , filters & Bundles and I'm happy with all features The tool is handy, reliable and provides accurate Analytics.

Developer reply ·

Hi Ted Baker, Thank you for the kind words and for sticking with us for four years. We're glad our support team has been part of that journey. It's great to hear Boost is covering the full spectrum of what a merchandiser needs, from search and filters to recommendations and bundles. Since you already lean on our Analytics to guide decisions, you'll be glad to know we've just rolled out a Google Analytics 4 integration, giving you an even clearer window into engagement and performance so you can keep making data-driven calls with confidence. Thanks again for the recommendation!

Ted Baker.ae · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The support team was very helpful and responsive. Thanks to their prompt and expert assistance, the styling of my widgets was perfectly aligned with the style of my webshop.

MxProStoreParts · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

Great app with some amazing features. Boost is a platform you can make your own allowing you to add more subscriptions as you grow your business. The support you also receive is amazing, the ai bot gives you alot of insight but you still have the opportunity to speak to the support team who will do anything to help resolve or answer a query.

MKI MIYUKI ZOKU® · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

Great support team, very helpful with requests.

Monahans Fuels and Garden Centre · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

We've been using this app for quite a while and we're very happy with it. Recently we tried to use another app to help our site speed and it interfered with how the Boost AI app was functioning. Ryan jumped in when I reached out for help and fixed the problem very quickly. It's very nice to have responsive support! Thank you.

Mainland Skate & Surf · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Boost AI Search & Discovery helps us organise a very large catalogue of craft products. We have thousands of products across many different brands and categories, so effective search and filtering are essential. It makes it much easier for customers to find exactly what they're looking for by filtering products by brand, theme, colour, range, and other attributes. This significantly improves navigation and the overall shopping experience. As someone who regularly manages collections and product categories, I also appreciate how flexible the filtering system is. It allows us to create a much better browsing experience for our customers, and whenever we've needed help understanding the configuration or troubleshooting an issue, the support team has been excellent.

Developer reply ·

Hi CraftOnline Thank you for sharing how filtering helps manage such a large, multi-brand catalog. A smooth filtering experience really does make all the difference in helping shoppers land on the right product faster. Beyond that, Boost has a wide range of features for conversion rate optimization, like Collection page merchandising, AI-powered search, Personalized recommendations, and product bundles, which can help you shape discovery even further across your catalog. Hope you can give them a try and let us know how it goes! The Boost team

CraftOnline · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

検索・絞り込みが使いやすく助かっています。 商品名の表示で相談した際も、サポートが迅速・丁寧で、直し方を動画で教えてくれてすぐ解決できました。 機能もサポートも安心して使えるアプリです。

Developer reply ·

Hi NISHIKINO VINTAGE KYOTO, Thank you for the kind words about our search, filtering, and support team. Glad the video walkthrough got your question sorted quickly. Search and filtering are just the entry point. Pairing them with merchandising rules, AI & personalized bundles, and recommendations enhances the product discovery experience for shoppers and brings more revenue. Hope that you will give these features a try!

NISHIKINO VINTAGE KYOTO · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Zjoosh · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

I had the pleasure of being assisted by Camille helping me add a feature to my collection pages. She was able to do exactly what was needed for my website with an incredibly helpful attitude. Couldn't recommend this app enough!

Casa Childrenswear · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

KOMEHYO ONLINE STORE USA · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Harry was incredibly kind and helpful. He fixed pretty complex issues as well. Best app team on the planet! These guys have saved my butt too many times to count. Thanks again!

H E L M + O A R · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

WildFashion · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Easy to use app and they have great customer service. Shoutout to Harry and Camille!

Verve Wine NYC · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

One of the best support team ever i worked.

Ahmad Tea · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing app for improve the search and filters on your Shopify store. Easy to set up and does exactly what you need it to do. I have used this app for years and recently decided to upgrade my theme to match the latest version of the app. Hannah was amazing at walking me through everything and ensured she was at hand to answer any questions or difficulties to make it a seamless process. Thank you very much Hannah!

Developer reply ·

Hi Direct Drainage, Years of using Boost and still choosing to grow with it, that means a lot to us! Hannah will be thrilled to hear the upgrade went smoothly. Great timing too: our AI search just got a significant upgrade with Semantic search and AI synonym suggestions, now built to handle multiple languages, including Finnish, Spanish, French, Japanese, and German natively. Your shoppers find what they’re looking for, however they phrase it. Exciting things ahead for your store. The Boost team

Direct Drainage · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Milano · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

The support team responds quickly.

WORM TOKYO WEB STORE · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The customer support team was very helpful in assisting us to trace and resolve the issue we encountered

Lego Store Indonesia · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

So far we are satisfied with their quick response. They are fast and easy to contact. Thank you again Hannah for the quick help.

Developer reply ·

Dear Farad, We appreciate your kind collaboration and thank you for giving us the chance to configure the issue and correct them for you. We will continue improving our service constantly and offer you the best support we can. In the future, if you need anything else please don't hesitate to reach out to us via Chat or Email at support@boostcommerce.net. We will always be happy to assist you. Best regards, Boost Team

ALHAFIDH · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

The other day, we encountered an issue where the prices we had set in the marketplace were not displaying correctly on the collection page when the language was switched. When we contacted support, they responded promptly despite the time difference with Japan, and we were able to resolve the issue relatively smoothly. In the past, with other apps, it sometimes took about a week to resolve issues, so this support system was a huge help. We are very satisfied that they were able to resolve the issue on the same day we contacted them. Thank you for your prompt and courteous support.

Developer reply ·

Hi Seilin & Co, We're glad that the team can pull off cross-timezone support that actually moves fast! Boost is built with global selling in mind, with a bunch of features serving that purpose, such as Merchandising by Markets and Displaying bundles by Markets. Whether you're running multiple languages through Shopify Markets or managing international pricing via Global-e, things like collection page display and currency consistency are areas we take seriously. Excited to keep supporting your store as you grow across markets. Cheers, The Boost team

SEILIN&CO · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi MARAIS team, Thank you for taking the time to leave a review. Since no specific details were provided nor we found any recent pending issues with your store, we'd really appreciate the opportunity to better understand what happened and how we can help. Our team is always happy to review any concerns and work with you toward a resolution. We have also sent follow-up emails and look forward to assisting you further. Best regards, Boost team

MARAIS · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Here’s a short review: Boost AI has been a great addition to our store. The app works exactly as expected, very customizable and the support team has been outstanding — responsive, knowledgeable, and quick to resolve any issues. Highly recommend it to any Shopify merchant looking to improve their search and filter experience.

Developer reply ·

Hi Smarty Had A Party! Customizability and fast support are two things we've put a lot of work into, so it's great to see both landing well for your store. Merchants who dig into the search and filter configuration tend to get the most out of the platform. Excited to see where you take it. Thanks for the recommendation! The Boost team

Smarty Had A Party! · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I've been assisted by multiple specialists and overall, Harry has been great! He was able to fix my concerns promptly. I hope there's an incentive for him from this 5-star review I have given. :) Kudos! Still on trial but will definitely subscribe to a plan after.

209 MAIN · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

Thread Logic · About 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing developer to work with. Great communication, fast responses, and completed everything exactly as requested. The website improvements look clean and professional, and the attention to detail was excellent. Highly recommend and would happily work together again.

Developer reply ·

We're glad to deliver clean and professional results as you and your team requested. That's the standard we hold ourselves to, and it's great to hear it came through clearly. Nearly five years with Collective Shoes means a lot to our team, and we're always ready to jump back in whenever you need us. Looking forward to the next one. The Boost team

Collective Shoes · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

I installed the app as a test and decided I did not want to use it in the end. It's extremely capable, but was doing too much for our type of store. After uninstalling it, it left behind some code in my theme, but they helped me to clean up the code.

Lion Legion · 6 days using the app
★★★★★
Shopify

They are very quick to respond and always guide me through everything clearly. Any request I had was handled efficiently, and they made everything happen smoothly. They are also very easy to talk to and very professional. Highly recommended!

Okanui · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

wonderful and fast customer service

Wellforces Ltd. · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The Boost team is always eager and willing to help us with anything we need!

Rozari · Almost 7 years using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic app to use alongside Shopify. The support is exceptional - easily 10/10 whenever I’ve needed help. The chat function is great for resolving smaller issues quickly, and when I wasn’t able to fix something myself, Stephen stepped in and had everything up and running within a few hours. Overall, an excellent service. Highly recommended.

Hans Herzog Estate · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Quick and helpful dev support on Collections bugs from the team. Thank you Joseph!

Kahala · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

The support is always very helpfull with providing service and help to us.

Guldbech smykker · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

I would like to sincerely thank the Boost Support team for their outstanding assistance. They were extremely helpful and professional throughout the entire process, and they successfully resolved the issues we were facing. Their support made a significant difference to our store operations. The team was patient, responsive, and knowledgeable, making the whole experience smooth and efficient. I truly appreciate the effort they put in to ensure everything worked perfectly. Highly recommended to anyone looking for a reliable and effective solution. Definitely worth using their product and support service!

Developer reply ·

It's our pleasure that the Boost team could resolve the issues efficiently and keep your store operations running smoothly. We'll pass the kind words along to the support team. Looking forward to supporting you for many more years ahead. Cheers to three years and more with JUMBO COMPUTER SUPPLIES!

JUMBO COMPUTER SUPPLIES · About 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Clearer.io BOOST has been outstanding value for money. We compared it with a much larger rival, and BOOST delivered the same core functionality and offering at nearly a third of the price. The platform is responsive, runs smoothly, and has been easy and intuitive for our team to use from day one. What has really set it apart, though, is the support from the Clearer.io team. They have been proactive with ideas, highly responsive, and genuinely feel invested in helping our company succeed. It is rare to find a system that combines affordability, performance, and such a strong partnership approach.

Developer reply ·

Hi Starbuy Australia team Affordability without compromise on performance or support is exactly the position we've built Boost and all the clearer.io apps around, and it means a lot to hear it validated so clearly. The partnership approach you mentioned isn't incidental; our team genuinely invests in understanding each merchant's goals, not just resolving tickets. Glad it's been felt from day one. Plenty more ahead. The Boost team

Starbuy Australia · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

great support!

Caponeshop · 24 days using the app
★★★★★
Shopify

Boost.ai has been very helpful for our project. Their team responded quickly and supported us in resolving multiple issues efficiently. They were professional, knowledgeable, and easy to work with throughout the process. Thanks to their assistance, everything is now running smoothly. Highly recommend their service for anyone looking for reliable support and effective solutions.

Developer reply ·

Hi The Kaftan Company team, We're glad to hear everything is running smoothly again. Resolving issues efficiently across a long-running store is what our support team is built for. Four years in, it means a lot to still be a reliable part of your setup. If you ever need help optimizing your search or filtering experience further, we're always here. Boost team

The Kaftan Company · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

I had an issue with color swatches not appearing on my collection pages after installing the app. The support team responded incredibly fast and fixed the integration with my Prestige theme perfectly. Highly recommend this app not only for its features but for its amazing customer service!

SOX&LOX · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Great app! It has significantly improved our search and filtering, making it much easier for customers to find the right products. Setup was simple, and the support team is fast and helpful. Highly recommended

Developer reply ·

Smart filtering and fast search make a real difference when customers are browsing a large catalog. It's great to hear Boost is working well for BRDR. KOMPLET online store. The setup experience and the support team are areas we focus on a lot, so this means a lot. Thanks for the recommendation!

BRDR. KOMPLET · 9 days using the app
★★★★★
Shopify

This app is great for our online pet store! We had some issues with it showing up on mobile, but the support team quickly resolved the issue. We will continue to use it

Developer reply ·

Hi team, Your love for our app and the service is indeed the best prize that we are all striving for. Thank you so much! We did enjoy the precious time collaborating with you as well and hope to make it even more awesome in the years to come. Your satisfaction has always been our huge encouragement to improve every day. We are around here anytime you need assistance. All the best to you, Boost Team

The Wholistic Pet · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

We've been using Boost for quite a few years. While it is robust it's clear that this thing is held together by some bubble gum and masking tape. ANY CHANGE you want to make is THEME specific and you have to get a developer involved or their team. Want to block a page from appearing in the search results? BOOST has to change that manually. Want to automate things and use something like Launchpad to push a campaign theme live? YOU CAN'T. You'll have to enforce a code freeze, dupe the theme, get BOOST involved, and then manually switch it when it comes time for the campaign. They will have you in a timing and process chokehold. Look elsewhere because I know we are.

Ooze · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

We encountered a bug with a part of our website that was powered by Boost AI. We reached out to customer service and got some very helpful guidance from the AI chat bot about things we could do on our end to help resolve the issue. After taking all those steps and still experiencing the issue, we followed up with the chat bot and were put in touch with the development team for personalized technical support. They promptly resolved the issue in a duplicate of our theme so that we could test and approve before applying the change to our live site. Very responsive and friendly customer support!

Developer reply ·

Hi MUTTS team, Reliable, high-performance search and filtering keep shoppers moving. Therefore, we always make sure it's resolved as quickly as possible when something breaks. It’s great to hear how you worked through the issue with our AI chat and then connected with the dev team for a deeper fix. Reproducing the bug in a duplicate theme before pushing live is how we aim to minimize risk while keeping your storefront running smoothly. Appreciate you calling out the team's responsiveness. We’re always here to make sure your search and discovery experience stays fast, accurate, and fully optimized. Boost team

MUTTS · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

We’ve had a great experience using Boost AI across our e-commerce sites. What really stands out is the support team. They are consistently responsive, knowledgeable, and genuinely helpful in resolving issues or guiding us through more complex setups. It makes a big difference knowing we can rely on them when needed.

Developer reply ·

Dear Montreal Lighting & Hardware team Great to hear that Boost is delivering across your eCommerce sites and that the team has been able to support you with those more advanced configurations. That combination of flexible search, filtering, and hands-on guidance is exactly what we aim for as brands scale. If there’s anything we can improve to make this a 5-star experience, feel free to reach out via live chat in your app dashboard. We’re here whenever you need us to keep everything running smoothly and optimized. Boost team

Montreal Lighting & Hardware · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Jacksonguitars.com · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Had to contact customer support because I made mistake with the trial. Abuzar was the person who helped and they are 100% a credit to Boost commerce. What an absolutely wonderful customer service experience, I could not thank them enough.

Developer reply ·

Hi DT Collectable Toys team, Simple setup and easy trial access are key parts of keeping your store moving without disruption. Great to hear Abuzar was able to step in and sort things out right away. Trial issues can be frustrating, so it’s good to know the team could turn that into a smooth, positive experience so early on. If anything else comes up as you continue exploring Boost’s search, merchandising, and filtering capabilities, we’re here to make sure everything runs exactly how you need. Boost team

DT Collectable Toys · About 21 hours using the app
★★★★★
Shopify

Works great and customer service is super helpful!

ButterflyBushes.com · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

This is a very useful app to improve your store's search and filter functionality. A couple of features I need are not available but Oliver from the tech team has tried his best to figure out a workaround for me. Though there is a thing I need is still missing, which is showing images of product variants based on more than one filtering option. The customer support is great and I look forward to when this feature is developed.

Developer reply ·

Hi Bendigo Pottery team, Great to hear Boost is helping improve your search and filtering experience — that's exactly what we aim for. Thanks for taking the time to share such detailed feedback. Glad Oliver was able to support with a workaround — we know how important flexible filtering is, especially when it comes to displaying product variants. The feature you mentioned around showing images based on multiple filtering options is something we're actively exploring, so your feedback is really valuable here. If you're open to it, we'd love to keep you in the loop as this develops and make sure it fits your use case. Thanks again for your support — it means a lot. Boost team

Bendigo Pottery · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

These guys are fantastic. Our experience has been very positive and the support goes above and beyond in helping to get things set up and customized properly. Highly recommended!

SVS · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

App muy buena para personalizar colecciones y la búsqueda de las mismas. Además el soporte al cliente es muy bueno. Recomendado al 100%

beauty.plus · Almost 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The Boost support team were very patient in sorting out some design issues I had after upgrading to Boost version 2. It was all sorted to my satisfaction. Good job! Filter works well. Easily customisable for each collection. 2026 Edit: some years since I made this first review. Upgraded my Theme recently and Boost support were excellent again.

Arka · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

** NEW UPDATE BACK TO 1-STAR ** IF YOU HAPPEN TO CHAT WITH MAX DO NOT EVEN TRY. SIMPLY RUNNNNNNN FOR YOUR LIFE. HE WILL WASTE YOUR HOURS AND HOURS AND NOT COMPREHEND EVEN BASIC THINGS!!!!!!!!! ** NEW UPDATE BACK TO 1-STAR ** *ANOTHER UPDATE: THEY TAKE 5 to 15+ minutes between each of their replies and this gets infinitely worse since most reps are going in CIRCLES vs. being on topic* {BOOST TEAM IF YOU'RE READING THIS DO YOURSELVES A FAVOR AND LET GO OLIVER HE IS DANGER TO YOUR PAYING CUSTOMERS. HE GETS BACK WITH ENTIRELY MISLEADING ANSWERS VERY LIKELY GENERATED BY CHATGPT, ETC. AND GIVES IT AS IF ITS A FACT ONLY TO FIND OUT THAT HIS REPLIES WERE 100% WRONG AND NONSENSICAL. ASK JACK AS HE IS FIRST HAND AWARE OF WHAT OLIVER DID. FIRE OLIVER PERSON IMMEDIATELY HE IS A HARM TO ALL YOUR CUSTOMERS AND SO YOUR BUSINESS.} 3 DAYS SILENCE. THEN ENTIRELY INSANE "SUPPORT" THAT IS SO BAD YOU QUESTION YOUR OWN REALITY. THEN ANOTHER REP COMES ONLINE TO TRY TO ASSIST. WHAT IS GOING ON WITH YOUR APP SUPPORT GUYS!?!?!?!?!?!?!?! **** **** From 1 star to 5 star. Team switched to being incredibly resourceful and willing to customize and assist with many of our requests (improvements). Kudos to them. Keep this pace up! **previous 1star review** Sometimes you get such an idiotic support you question yourself if they’re unqualified or trolling you. Then in the middle of the conversation they disappear from their live chat for sometimes hours.

WJD Exclusives · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Great experience with Stephen, quick and helpful with code solutions for bugs on our site. Mahalo!

Tori Richard · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Be Warned - Expensive Setup, Poor Customer Service We chose Boost and paid for the Professional Plan plus the $500 setup service expecting a complete implementation. Unfortunately, key work is still unfinished and support from the Customer Success Manager has been non-existent. The developer we were working with has clearly been reassigned elsewhere. Given the additional fees for setup, premium support and customisation, this has been extremely disappointing. Boost is a powerful product, but it’s pointless if you can’t get the styling and configuration aligned with your brand. We chose Boost over a competitor because they have a UK presence and were extremely enthusiastic during the sales process. Unfortunately, once onboard the level of care dropped off significantly. After investing significant time and money into this platform, it has also been impossible to reach a senior manager to resolve the issue. At this point we simply want the level of support that we are paying for.

Developer reply ·

Hi Clothkits team, Thank you for your patience and for sharing your experience with us. Our team has reviewed your case and is already following up to provide further support with setup, customization and other feature-related requests, as well as follow-up communication, to ensure everything progresses as expected. Our team has also reached out to reconnect and move things forward with you directly. Please feel free to reply to our latest message at your convenience, we look forward to supporting you closely from there. Best regards, The Boost Team

Clothkits · 9 months using the app
★★★★★
Shopify

Boost AI Search & Filter is a brilliant app, would never go elsewhere for filter apps, so much functionally built in and easy to use right from the start! What makes Boost stand out further is there support team are exceptional with quick responses and helping with any issues or slight layout tweeks we needed!

Developer reply ·

Hi KickBack Shoes team, Powerful search and filtering that just works out of the box is exactly what we aim to deliver. Great to hear it’s been easy to use from day one and has continued to support your store for nearly 2 years. We're glad the built-in functionality and flexibility have made a difference for your setup, and that our support team could jump in quickly to help with those layout tweaks when needed. This is the kind of hands-on optimization we want every merchant to experience. Appreciate you sticking with Boost and growing with us Boost team

KickBack Shoes · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

thanks Abuzar! You found a solution to my issue

Tobacco Locker · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Excellent service and help making sure the app works exactly as you want it too. Quick turn around times and very attentive people to help get what you want to be done! Thank you Boost!

Sonara Jewelry · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

Very useful and helpful support.

Newbie and Me · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Very helpful support for any queries or questions.

Developer reply ·

Hello team, Thank you so much for choosing us and for this wonderful feedback. We are glad that your experience with our app and support has been great so far. We are also beyond grateful to know that you appreciate all our hard work to help you with your concerns/questions. Please do not hesitate to reach back to us if you need our help. We are always here for you. Cordially, Boost Team

Comor - Go Play Outside · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

New turbo functionality is fast

Optics Outfitter · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

The filter worked fine for our needs - and we spent hours / days of time getting everything perfect on our two websites - and then a few months later they massively increase the monthly subscription fees that made the app not value for money - so we moved elsewhere. Sure there are commercial decisions behind this - but it's very frustrating as a small ecomm brand to waste time like this - especially when the cost was going to be 4x originally planned for

Developer reply ·

Hi StringKing Team, We appreciate your time to provide us feedback! We understand your concerns about pricing. To clarify, the base plan price has not changed. The increase occurred because your product count exceeded your current plan's limits, which required an upgrade. At the time, we reached out to discuss possible solutions and followed up twice but didn't hear back from you. Our goal has always been to support you and find a workable arrangement as your needs evolved. If you're open to it, we'd still be happy to review your case and explore a suitable option based on your current setup. Kind regards, Boost Team

Stringking · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

Thanks a ton to Sajid + Camille who have both quickly and promptly fixed issues for me. Boost is keen to work with you to improve their app and appearance. I also really appreciate that you get to human support very quickly-- while their AI bot is frankly very helpful and I find a lot of quick fixes through them, their human support team is really unmatched. Thanks again, Sajid + Camille!

tasc Performance · About 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic app! The support team is incredibly responsive and provides effective solutions within minutes.

Naked Armor Razors · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

La Cordée · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

App support is really slow. App is crashing our collection page. App cant be deinstalled.

Developer reply ·

Hi COEUR DE LION (Italy) team, Thank you for your feedback. We truly appreciate you bringing this to our attention. After we carefully investigated your case, the history showed that our team replied within 2 minutes to request the affected theme, but it seems our message may not have been seen. We checked your live site and the collection pages are currently loading normally. Could you please let us know which theme version was affected and approve the Collaborator Request sent to your store? We’ve also been following up since Feb 18 but haven’t received a response yet. Please kindly check your inbox and in-app chat for our latest message, and let us know if you’ve received them. Thank you. We look forward to assisting you further. Best Regards, Boost Team

COEUR DE LION (Italy) · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I installed the app and the display of the collection pages was messed up (we use Minimal theme). Contacted developer via email and through a support ticket and did not hear back. After leaving a less than positive review they responded almost immediately. They had replied on 1 February but we did not get that reply. They resolved the layout issue very quickly and now everything looks great. UPDATE - 11 Feb 2022: Continue to use the app and now on the new Shopify Dawn theme and it works great. The support is superb - they reply quickly and resolve issues promptly which is obviously very important. UPDATE - 15 Feb 2026: I continued to use the app for many years and it worked well. But it has become too expensive for what it is for me. I tested the Dawn theme with the built in Search & Discovery app and can get it to do most of what this app does. Maybe it is worthwhile for some Shopify stores though.

Developer reply ·

Hello, We appreciate you for the kind words, it means a lot for us. Please rest assured that Boost always put customers' satisfaction as one of our top priorities. It's delighted to hear we delivered the fix promptly and everything works as expected now. Feel free to email us should anything else coming up. All the best, Boost team

9 for 9 · About 6 years using the app
★★★★★
Shopify

UPDATE - my experience is a rollercoaster. My store sync will be fine for a month or 2 then I will have a product launch and lose sales due to syncing issues as the app is taking too long to show products on collection pages. Very frustrating - no fix in sight so far. The below worked for a time and then the issues continued again. Good app and great experience with Billie who helped me with increasing my sync speed, it's super fast now and gives a much better experience to my customers. Overall good lot of features especially if you need filtering and have a theme that doesn't have everything you need.

The Thrifting Den · About 2 years using the app
★★★★★
Shopify

★★★★★
Shopify

I wish i give this app a 0 star. spend AUD $1000 on this app. but the app does not work properly. raise enquiry but almost 2 months have not fixed the issue yet. very disappointed

Developer reply ·

Hello Baby Little Planet team, Thank you for sharing your feedback. We appreciate you taking the time to let us know about your experience. After carefully reviewing our records, we were only able to locate one inquiry submitted on January 28. We take all reports seriously and want to ensure that no concern goes unresolved. If there were any additional issues raised that we may have missed, could you please share more information or any related details so we can investigate further right away? In the meantime, we have been actively working on the technical matter you raised on Jan 28, and we’re pleased to inform you that the issues have now been resolved. Our team member has also reached out to you directly to provide further assistance and ensure proper follow-up. We truly value your feedback and take it seriously as we continuously work to improve our service. Please don’t hesitate to let us know if there is anything else we can help with. Best regards, Boost team

Baby Little Planet · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Hats off to the support team! They did an outstanding job helping us resolve a complex technical issue that was causing conflicts with our pre-set system. Their expertise, efficiency, and dedication made all the difference. I couldn’t recommend them more! Update February 2026 Once again, Max and the Boost support team provided fantastic help. They went above and beyond to resolve issues with our mobile collection display. Truly great service!

Whelehans Wines · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

customer service is brilliant, quick to respond & patient

Guru Makeup Emporium · Over 4 years using the app
★★★★★
Shopify

JAYSON help me a lot. this 5 star for him. Thank you!!!

MaggieFrameStore · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Billie helped me solve the problem very quickly, thank you very much.

EmbroideryHooping · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

Thank you , Perfect

Tennis Giant · Over 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Very easy to work with and support is always available to help

Clean Remedies · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

Bedhead Pajamas · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Always Fast reponse & support, recommended

Nes Home UK · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic app for improving the search and filter functionality. The support is fantastic, I would definitely recommend this app

B Couture · Almost 5 years using the app
★★★★★
Shopify

Seri Is the best Consultant in your boost commerce team

InWeave · Almost 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Amazing services and the customer support is great. Seri helped with the issue smoothly.

Bhamadesigns · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

i like the features of the app, it answers all of my needs. support team is also super helpful whenever i need

Oushak Rugs · 7 months using the app
★★★★★
Shopify

This is honestly the worst app i have tried on shopify (I have 7 stores), After installing it, the app screwed up all my mobile display settings and somehow overtook what had been a great layout and display. Second, it randomly started hiding a bunch of products when i added new ones, and third it slows the store down a ton. Overall terrible and would never recommend.

Developer reply ·

Hi ANTIPODE Team, Thank you for your feedback. After reviewing your account, we can see that the app was installed for approximately 2 hours, and we did not receive any support requests during that time. Follow-up emails requesting additional information have been sent to your team so that our technical team can better understand and have appropriate solutions for the concerns you mentioned. We look forward to your response so we can promptly review the case and address any issues to ensure your store performs as expected. Best regards, Boost Team

A N T I P O D E · About 2 hours using the app