← Merchants

www.sowears.net

Pakistan

•••••••.com

Domain and emails come from public search results and may be outdated. Terms of use

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

***SCAM ALERT*** they are making fool with them app. Not recommend. No customer service no response. Size chart automatically disappears after few mins and suffered huge sales loss. Nor recommended.

Developer reply ·

Fixed the issue with the most recent update. Hi Soha, I am sorry you had issues with our app. I emailed you right when I woke up (2 hours after you sent your email) but didn't get a response. Jon Relentless Apps

on BF Size Chart & Size Guide · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

v less customization options, no background no color change, and continously pops up with review adding

Developer reply ·

Hello, Thank you for the review. We are sorry to know you have had not satisfied with our widget. Kindly note, that there is a guide to Custom CSS changes for background color and other CSS classes, such as text, borders, etc. The link can be found above of the CSS form. Unfortunately, the image can't be used as a background for the widget. Regards, Reputon team

on Reputon Testimonials Slider · About 1 month using the app