BF Size Chart & Size Guide
by Relentless Apps · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (136)
Absolutely outstanding support. We've been using BF Size Charts across multiple Shopify stores, and the app has been working great. But what really deserves recognition is the customer support, especially John. I reached out because we were having issues with our size charts not displaying correctly. John didn't just answer my questions, he actually investigated the problem, found the root cause, made the necessary changes, and ensured everything was working properly again. It's rare these days to find support that is this responsive, knowledgeable, and genuinely helpful. You can tell that John truly cares about helping merchants succeed. A huge thank you to Jon for the excellent support and professionalism. Because of experiences like this, I can confidently recommend BF Size Charts to any Shopify store owner.
No way to sort the charts, so you have to look through all the charts to find the one you need to add an item to. Not ideal! Would be a much better app if you could search or sort the charts.
Developer reply ·
Carey, thank you again for your feedback. We took your suggestion seriously and have since released a search feature that lets you quickly find size charts by title, making it much easier to manage large numbers of charts. We also reached out by email because we'd still love your feedback on how we can improve it further, including additional search and sorting options. Thank you for being a customer since 2019, we really appreciate your support and hope you'll let us know what you think of the new update. Jon Relentless Apps contact@relentlessapps.com
App works really well and easy to use! Also a great value for us. Highly recommend!
Developer reply ·
Thank you for the kind review and recommendation. We're glad to hear BF Size Charts has been easy to use and has provided good value for your business. Our goal is to make creating and managing size charts as simple as possible, so it's great to know the app is working well for you. Thank you for choosing BF Size Charts and for taking the time to share your experience. Jon Relentless Apps
Goede en handige app, ook is de customer service top en staan ze snel voor je klaar
Developer reply ·
Thank you for your review. We're happy to hear that you find the app useful and convenient. It's also great to know that our support team was able to assist you quickly when needed. We appreciate your support and thank you for choosing BF Size Charts. Jon Relentless Apps
The app is easy to get started with, and it’s simple to fill in the information in a way that makes it clear and easy for customers to understand. However, if you have a product with more than one variant and also use express checkout buttons such as Shop Pay or Google Pay, the Size Chart app hides the express checkout button. This is a major issue for us, as it negatively affects the customer experience and could impact conversions. Because of this, we have decided to end our collaboration with the Size Chart app.
Developer reply ·
Elionore, I’m really sorry for the confusion here, and I completely understand your concern. You’re absolutely right that dynamic checkout buttons are important. To clarify, BF Size Charts can work alongside Shop Pay, PayPal, and Buy It Now without hiding them. The issue you experienced was related to setup/placement, not a limitation of the app. We’ve since reviewed your case and can ensure everything works smoothly without impacting your checkout experience. If you’re open to it, I’d be happy to personally set everything up and verify it’s working perfectly on your store. If we’re able to resolve this for you, we would greatly appreciate it if you’d consider updating your review to reflect your experience. Thank you again for your feedback 🙏 Jon Relenteless Apps contact@relentlessapps.com
Great and clear app. You get excellent support if something isn't working or if you need help with a problem!
I've never had any problems with the app, it does what it promises, I recommend it!
Developer reply ·
Thank you for the review and being a long time customer. I just sent you an email to g***@perlimpinpin.com - Jon Relentless Apps
Fijne APP
Developer reply ·
Thank you for the review. Let us know if there is anything we can do to make our app better or if there is anything we can do to help you. Have a great day Jon Relentless Apps contact@relentlessapps.com
We were looking for a simple but efficient tool to reduce the number of customers dropping out in the sales funnel because of a lack of sizing info. It took us just 10-15 minutes to install the app. The app works seamlessly and we might expand it in the future. We had a question on the translations and the support team was very responsive, with a clear and quick reply to our questions within the hour. Definitely an app developer that's human and authentic. We already see better conversion rates because of this quick fix so we're happy with the results.
Developer reply ·
Thank you for the detailed review. We're glad to hear that BF Size Charts was quick to install and helped provide the sizing information your customers needed during the buying process. It's especially rewarding to hear that you've already seen an improvement in conversion rates. We also appreciate your kind words about our support team. We strive to provide clear, timely assistance, and we're happy we could help with your translation questions. Thank you for choosing BF Size Charts and for taking the time to share your experience. We're grateful for your support and look forward to helping as your store continues to grow. Jon Relentless Apps
Easy to use; really helpful when selling clothing items.
Simple size chart & sizing guide that just works. If there are questions Relentless support team always helps with swift solution.
Developer reply ·
Thank you for the great review! We’re so happy to hear that the size chart is working well for you and that you find it simple and reliable — that’s exactly what we aim for. 🙌 We’re also proud of our support team, and it’s awesome to hear they’ve been able to help you quickly whenever needed. Thanks again for your kind words and support! Jon Relentless Apps
BF Size Chart works very well and the price is certainly worth it. After a theme update that I initiated, some of my custom settings were reverted and I had to reach out for help. I was provided the needed help quickly and the experience was very pleasant and non stressful. One thing I like about this app is just how simple it really is to use, it doesn't drag down my site and there's not a bunch of useless functions. Simple can be very refreshing.
Developer reply ·
Thank you so much for your thoughtful review! We're thrilled to hear that BF Size Chart is working well for you and that you find it simple, efficient, and worth the price — that means a lot to us. 🙌 We’re also glad to hear our support team was able to help you quickly and make the process stress-free after your theme update. Your kind words about the app’s simplicity and performance really validate what we aim for — clean, purposeful functionality without the clutter. Thanks again for your support, and don’t hesitate to reach out if you ever need anything in the future! Jon Relentless Apps
La uso en mi página de venta de joyería y la verdad desde que la tengo los clientes me dicen que es más fácil eligir la talla de anillo y vendo más anillos y me siento más segura de subir anillos a la web! Instalar la aplicación y usarla es muy muy fácil! La recomiendo
App stopped working, sizing chart doesn't show up anymore after 2 years of using it. Seems like it isn't working anywhere on my stores. edit: was down for me for a day but is working again, developer reached out and was very nice.
Developer reply ·
Hi James, thank you so much for the updated review. Sometimes issues come up, it's unavoidable. We do our best to fix issues as soon as possible, minimize issue for the future, and give the best service to our customers. Thank you for being a long time customer. Jon Relentless Apps contact@relentlessapps.com
We’ve been using BF Size Charts for a while now, and it has been a game-changer for our eCommerce. As a business specializing in goalkeeper gloves, getting the sizing right is crucial to customer satisfaction and minimizing returns. BF Size Charts has made the process much smoother for us. The interface is intuitive, making it easy to set up and customize charts for different product lines. We particularly appreciate how user-friendly it is for customers—they can quickly find their size without second-guessing or needing extra assistance. This has significantly reduced the number of size-related inquiries we receive.
Simple and easy to use.
Developer reply ·
Thank you for the review. Let us know if there is anything we can do to make our app better or if there is anything we can do to help you. Have a great day Jon Relentless Apps contact@relentlessapps.com
Love this app and use it on more than one site. Super helpful support and great help pages that explain everything in case you want to customize how it looks.
Developer reply ·
Thank you for your review and for using BF Size Charts across multiple stores. We're happy to hear that the app has been a good fit for your business and that both our support team and help documentation have been helpful. We work hard to make the app flexible and easy to customize, so it's great to know the guides have helped you tailor it to your needs. Thank you for your continued support. Jon Relentless Apps
It is really a very useful application, I hope it helps my clients to be able to select their appropriate size.
TL;DR-Great app, great developers, wish they had more apps. This is a great app and although it feels a little bare bones in some places, it does everything I need and makes me look good doing it. They are very responsive for such a small operation. I had a few questions and a suggestion that they responded to me within minutes. Thanks!
I love this app. It’s so easy to use and fully customizable. It works great for me. All of the other size chart apps are too difficult and complicated for no reason.
Developer reply ·
Thank you for your review. Let us know what we can do to improve. Jon Relentless Apps contact@relentlessapps.com
Developer reply ·
Thank you for the review. Let us know if there is anything we can help you with.
This app works great, and is very flexible. Easy to setup and use, plus the support is fast and professional. Highly recommended!
Great app that is simple and easy to use. Looks good on mobile which is the main reason we went with BF Size Charts. Helpful support that are prompt in responding to any issues or customising requests.
Developer reply ·
Thank you so much for the review and for being a valued customer of BF Size Charts. We are dedicated to making the best app possible and providing support for our customers as quickly as possible. We continue to update our app to make improvements for all our customers. Thank you again for your review. Jon Relentless Apps
Worst app ever. Do not download! It will ruin your shop rendering it completely useless. You will loose orders and your ads budget too. They take alot of time to reply even when your business is stopped because of their app Don't download!!!!
Developer reply ·
Merchant had an issue with a different app of ours, Variant Option Product Options. We fixed the issue within 3 hours but the merchant was still angry and wanted to leave a negative review for BF Size Charts even though they didn't have any issues with the app.
I had a problem and they sent the solution right away. I would recommend this app a 1000 times to anyone that needs a size chart.
This is my favorite feature to add to the website in the last couple of months. Read quite a no of reviews before I decided on this and have zero regrets. I was able to install it without any issues and get it running and I have no coding background because you don't even need to. When I ran into a problem, the team was super swift in helping and I'm 100% happy and comfortable with this app.
Developer reply ·
Thanks for the review. If you need any more help we are here to assist you.
Hace poco la hemos instalado y nos parece muy fácil y práctico. El siseño es básico y eso ayuda a mantenera a la estetica de diseño de cualquer tienda.
This app is much easier to use compared to all other apps which I really appreciate. The installation and set up was also very user friendly and easy.
Developer reply ·
Thank you for the review :)
Very easy to use and install with no coding required. One chart per brand. Worked perfectly from day one. Thank u!
Developer reply ·
Thank you for the review. We have done our best to make an easy-to-use app.
***SCAM ALERT*** they are making fool with them app. Not recommend. No customer service no response. Size chart automatically disappears after few mins and suffered huge sales loss. Nor recommended.
Developer reply ·
Fixed the issue with the most recent update. Hi Soha, I am sorry you had issues with our app. I emailed you right when I woke up (2 hours after you sent your email) but didn't get a response. Jon Relentless Apps
support was fast and helpful ! looks great on product page and is very easy to use! great for general size charts and custom
I've found a really ideal size app. It's really easy to set up, and it can be used for various purposes such as banners for product certificates and supplementary explanations other than size, which is really helpful. Already, the page speed of my EC site has increased, the appearance has been refreshed, and it has helped to eliminate the frustration of our customers. It has become one of the apps that I can't let go of in the future. If you are an e-commerce site operator with a large number of visitors from smartphones, you should try this app once.
Developer reply ·
Thank you for the review :)
This app is easy to use, simple and convenient, and the technicians are also very enthusiastic about helping me solve the problem, recommended.
I love it its simple to use it very clear application. My customers love it too because its friendly users
This app worked great for us. Had a minor issue with the location of the size widget which was swiftly dealt with by the Relentless team! They were very approachable and helpful. Looking forward to continue using this app in our future stores. Thanks team!
I had an issue with the size chart populating under a wrong collection which cause a lot of confusion for our customers. The Relentless team was very prompt in their response and helpful. They even followed up with me which showed how much they care. The issue was resolved quickly just in time for the holidays to make shopping easier for our customers.
This app is very important to my website as I use its size charts for my swimwear and resort wear collections. You can add multiple charts to different products and the app developers are really helpful and will assist you with anything you need! I look forward to continue using it as I grow my business.
Works great, does everything we need it to do. Would be nice to have an option in the future to make a size chart page to match up with product pages.
Auch diese App von Relentless ist wieder sehr hilfreich. Es lassen sich innerhalb kürzester Zeit unterschiedliche Größentabellen abbilden.
helped a great deal and quickly when i was having an issue. app is very easy to use and very easy to setup
Simple, easy to use, and great support. For some reason I couldn't get the chart to show up on my new website. The team behind this app actually went into my shopify and set it up for me at no cost. White glove service!!
I've tried every sizing app on the app store. People-This is the one! Look no further! It's simple, effective, and intelligent. Best of all, the customer service and response time is UNMATCHED!! I needed help with a CSS coding question and I got the answer I needed via the support (relentless) in less than 20 minutes. Woaaah! Keep up the great work :)
We've been using BF Size Charts for several years and are very happy with the design customisation and functionality of this app. As a surf fashion brand, it greatly assists our customers in making informed sizing decisions pre-purchase and we rely on the size guides daily to help us sell our products. We recently updated our Shopify theme and required some extra location functionality. We had excellent customer service from the Relentless Apps team who helped us with a tricky coding we were unable to do ourselves. Thanks so much guys. Highly recommend.
Great and simple app that does what you need and very helpful support staff. Would definitely recommend!
Beautiful, responsive display that is very easy to set up. We switched to another free app because we needed more size charts for each product. We are still considering switching to the paid plan here because it is so seamless but would love to have more charts on the free plan. Highly recommended!
This app is EXACTLY what I have been looking for: the ability to add both text, a table, AND images to a size guide in a layout that is simple for customers to understand, and integrates neatly and seamlessly into my product page. Jon was really quick to help me get the app set up, get the button appearing where I wanted it to, and the size guide looking how I wanted it. A truly brilliant app which is intuitive and easy to use. In future I would love to see some more customisation options, such as table styling, and more font options, but overall it's a really great app and I'm so happy I found it.
Great App and Support is amazing! I've tried another size App but it didn't work so I was very happy to find this. With the help of the support team, it is working perfectly in my shop now. Thank you so much!
Very simple to use and effective. The service has been helpful and prompt. Would definitely recommend!
Nice size chart functionality but lazy support. Asked to have it installed on a quick view product and it took 2 weeks for their dev to look at it and say it was impossible. Paid an external developer to do it in one hour.
Developer reply ·
Sorry Joel, both my partner and I didn't think this was possible. Thank you for informing us. Let us know if you would like to share what code the developer added to help our our other customers in the future. Jon Relentless Apps contact@relentlessapps.com
App works perfectly, simple to setup, and the dev team is very helpful and efficient - even helping me customize the size chart button on my site.
This app is perfect for my bussines. it is BF perfect and looks great on site. The quality is very good. I am very happy with this use.
Very easy to set up. Does exactly what it needs to do! Support team was very helpful as well. Thankful for this app!
This app is easy to use and easy to install. You can set-up your size chart/guide in ten minutes. Thanks