Chronoamerica
United States
Reviews (6)
Just not what was advertised, going back to Make.com. it will create its own limited airtable for shopify if you dont mind conforming all your systems to its format and layout but using your own airtable just isnt working - and a painful AI bot... that keeps promoting more spend to hire them to do the work... or just go to Upwork
Developer reply ·
Hi Jon, we’re sorry to hear SyncBase didn't meet your expectations. We typically see users switching from n8n or Zapier because they find our interface much more intuitive. However, every workflow is unique, and sometimes it takes more than a few minutes to see the full value. Our AI chatbot provides immediate support, but our team always follows up personally to ensure everything is on track. We’d still love to help you get set up via a founder call. And as explained, for complex, 'done-for-you' implementations, we do offer professional services, as our team’s dedicated time is a paid add-on.
Update to Response: 1u days later Nembol responds sarcastically to a customer and fails to point out or accept that despite the many low ratings they need to improve. Good idea Nembol! Blame your customers. Typical! All the reason to not use them, they blame you like a bad ex. Software could be great but no support. All AI chat. You csnnot edit a channel once you labeled it. So terrible for new store development. Sync settings are inconsistent. 3 days no tech response.
Developer reply ·
Hello, this is Aldo. I saw that you had several conversations with our colleague Elisabetta before leaving this review — we're both real people, not AI. Our human support team responds during Central European business hours, and outside of those times, our AI assistant does its best to help. Just to clarify: Nembol users can change their store names, as Elisabetta explained. In your case, you contacted us on Saturday, March 22nd, and Elisabetta got back to you on Monday, March 24th. She reset your Shopify-4 login name for free, so you could reconnect. Since in some channels the store name also works as the login name, we need to reset the login when a name change is requested — but this is a quick and straightforward process, which we did our best to walk you through. Our support team is always happy to assist you directly in the app. If you feel we’ve resolved your issue, we kindly ask you to consider updating your 2-star review — we believe it may not fully reflect the support and solution provided. Thank you for your time, and we’re here if you need anything else!
Got scammed into this by a csrt.com sign up. There is no real csrt.com. and when you sign up you end up with datafeedwstch, amerricommerce, sellerscruve and more. They won't cross help setup etc. No responses for 2 days on help e.ails. no way to csll and reschedule a person. Finally got chst person who is walking through deleting this mess. Avoid cart.com and selleractivr and datsfeed watch. We're sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback. However, we want to clarify a few important points for the sake of accuracy. Cart.com is a real and operational company offering a suite of connected commerce tools. The services you mentioned, SellerActive (Marketplace Management), and DataFeedWatch, are indeed part of the Cart.com family. While they specialize in different functions, they are not separate, unrelated companies. Our records show that you were engaged by our team across multiple conversations, including real-time chat support, and you were assisted in fully disconnecting your accounts at your request. While we regret that your expectations weren’t met, our team did respond to your inquiries and offered guidance throughout, including efforts to clarify your setup and assist in configurations requested. The accusation that you were “scammed” or that Cart.com does not exist is simply incorrect. If there was confusion about our ecosystem or trial structure, we’re happy to take that feedback internally and improve our handoffs. But we must respectfully disagree with the claim that this was in any way deceptive or fraudulent. We wish you all the best with your future solutions and would be happy to re-engage if you'd like a more structured walkthrough in the future. Sincerely, The Cart.com Team
Software looked good, setup easy. Tried it and it said we couldn't move to an actual account without doing an interview. Had a day off from vendor meetings wanted to get the system up and running for tests. They set an interview for 2 days later. why? wanted to see if we qualified for a demo?! so even if we did the meeting we could qualify for demo but maybe not get the account access. total process just to get account live with qualifying interviews then demo could be easily 2 weeks. our IT guy shook his head and said no way. We are now running Cart.com. setup in 1 day, setup meeting was same day. live in under 4 hours. Thank you for your feedback — we truly appreciate you taking the time to share your experience. We’re sorry to hear that the setup process caused frustration, and we take this kind of input seriously. Since your review, we’ve updated our onboarding process to be much more self-guided. New users can now get started and set themselves up without needing to schedule an initial call. Our goal is to make getting started with Listing Mirror as quick and seamless as possible, while still providing support when needed. We’re always working to improve, and your comments played a role in helping us get there. We wish you continued success with your multichannel operations, and if you ever reconsider, we’d be happy to help you get started with ease. — The Listing Mirror Team
a very inconsistent app. doesnt consistently download and sync listings, doesn't match 100percent of the time. Doesn't carry through prices completely.
added the app after 5 days stopped working. Messages for help multiple times inside the app, no one responded. Deleted the app. USER BEWARE!
Developer reply ·
Hello, Update: We have launched app version 2.0. Now all bugs are fixed and it works much better. Please give it a try. apologies for the inconvenience. We are fixing the app's issues and will come up with the updated version very soon. I will inform you when it happens.