← Merchants

TRACTION

Brazil

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

It didn't worked had a lot of bugs and dropped my CVR I couldn't request a refund and its more expensive than the revenue that it got

Developer reply ·

Thank you for taking the time to leave your review here, I'm sorry Smile didn't work the way it should have, and that a difficult month left you worse off rather than better. That's genuinely frustrating and not the experience we want for your store. I'd like to help turn this around. Please reach out to our team through the in-app chat and we'll look into the bugs, the conversion impact, and the refund you weren't able to request, and work through it with you directly. In case we don't hear from you there - I've personally reached out directly via email. Alex and the Smile.io Team

on Smile: Loyalty Program Rewards · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

on WhatsApp · 25 days using the app