Kingfisher Craft Company
Canada
Reviews (2)
FRAUDULENT COMPANY! I agreed to $20/month for the app. They have been charging my credit card for $49.99/month for 3 months and refuse to reimburse. Then they tell you that you need to add $$ to your shipping account - In fact for Canadians using Fedex you do not use these funds and they still have not refunded the $$ that I put into my shipping account in the app. They have customer Service until you are signed on, and then its almost impossible to get through to someone. DO NOT GET THIS APP!
Developer reply ·
Hi there, we are sorry to hear that we missed the mark. We always appreciate feedback so that we can offer the 5-star support we strive for. As of 7/27/23, we have followed up with our teams and confirmed that you will be refunded back to the original payment method. This should be completed within the next 3-5 business days and has been communicated via your open ticket. If you have additional questions or further concern, we would encourage you to respond to the open ticket and we’ll have our teams ensure resolution right away.
This App may take 24 hours to take effect. I thought it wasn't working but their support team contacted me and made sure the App was working for my Shopify store. Great Customer Service!