← Merchants

Happytel

Australia

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

SUPPORT WON'T ANSWER. The checkbox has been ticked by default which we didn't like. We had emailed them a month ago and still no reply. edit: they have answered and solved the problem within 12 hours

Developer reply ·

Hi there, Thank you for sharing your feedback. We truly appreciate all reviews—both positive and constructive—as they help us improve and better serve our users. I’ve looked into your case and confirmed that our support team responded promptly via chat and followed up via email, but we never received a reply. Regarding your request to have the checkbox appear unticked by default, our team provided a screenshot with step-by-step instructions on how to adjust this setting. I’ve just sent you another email to ensure you have all the details—could you kindly check if you’ve received it? We’re here to help and would love to resolve this for you. Looking forward to your response! :) Best, Shahar

on TN Term and Condition Checkbox · 19 days using the app
★★★★★
Shopify

At first, our product reviews were not showing due to our current website migration, but Yotpo support team - Doner swiftly helped us to sort it out by correcting the product IDs. You are such a great help, thanks Doner! Update: Got help from Reinier again for fixing the Conversion tracking issue. The support team is great and straightforward!

on Yotpo: Product Reviews App · 3 months using the app