← Merchants

Riftgate

United States

Reviews (4)

★★★★★
Shopify

Great app just a few enhancements away from being perfect. Developer is responsive and actively improving things. Easy to set up and install. Calendar widgets look good. Overall, a straightforward way to get an event calendar on your site!

on EventEngage Calendar of Events · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

Recent update broke it completely. 10 days back and forth with support and still not fixed. Generally works okay, but it's buggy.

on AirPower sync for Airtable · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Signed up for a $40/month plan. Find out they changed their plan structure and have been charging us $120 a month WITHOUT NOTICE. How is this allowed? UPDATE I see the response below and I just want to address some things: I now understand that it wasn't a plan change, but my misunderstanding of the fee structure and "usage charges". I wrongly assumed that for $40/month we'd get more than 300 emails, considering other services provide thousands of email sends for the same price. The plan in question has now been updated to be based on orders instead email sends, a change that feels even less user friendly than before. As for the assertion that said structure is built to "provide great return on investment", clearly we disagree as I wouldn't have left this review if I felt that $120/month was justified for the service we were getting.

Developer reply ·

Hey, Arielle from the Loox team here. I understand it's stressful to get a charge you weren't expecting. The plan and its pricing were presented and approved by your team, and no money whatsoever was taken without prior approval of the plan's terms. Apps on Shopify in general, can only charge for their app if the merchant explicitly chooses and approves payments for that subscription. Since our plans are designed to grow with you, they include additional charges based on your monthly usage of the system. The charges you are referring to are usage fees, which were triggered as mentioned in the subscription's terms. We completely understand that costs are a big part of every merchant's decision about which apps to use, and we've built Loox to provide a great return on investment on all of our plans. I’ve reached out to you personally to explain the situation further and to help find a resolution with you.

on Loox ‑ Product Reviews App · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Completely broken. I purchased this app for syncing inventory between TikTok and Shopify but sales on TikTok don't update the inventory in Shopify causing overselling. Our inventory is all out of sync now and we can no longer use TikTok Shop until they fix the issue. I've been told it was "escalated to devs" but it's been like this for weeks now. Crazy that such a crucial feature can be broken for so long. Losing revenue daily and their support team doesn't seem worried about it. Edit: I've now been informed by their support team it will likely take months to fix the issue (the issue being inventory not syncing, the whole purpose of the app). I recommend considering other options before wasting your time.

Developer reply ·

We're truly sorry to hear about the issues you've been experiencing with SKU IQ. This situation is certainly frustrating, and we understand the impact it has on your business. We apologize for any inconvenience you've faced and the delay in resolving the issue. Our team is actively working on a solution and is dedicated to getting this crucial feature back on track. We value your business and appreciate your patience during this time. If there's anything else we can do to assist you in the meantime, please feel free to let us know.

on SKU IQ for TikTok Shop or POS · 4 months using the app