← Merchants

kiko+ & gg* USA

Japan

Reviews (3)

★★★★★
Shopify

Pleased overall with this app. We've been using it on both our EU and US shops and we like the look and how easily it integrates with our theme. Customer support has been quick to help whenever we've had questions or issues.

Developer reply ·

Hello kiko+ & gg* USA, thank you for your fantastic review! We are glad to hear that you are using our app across two stores and that you like its design and seamless integration. Our support team is always here to assist you whenever you need us. Wishing you all the best!

on Instafeed ‑ Instagram Feed · About 4 years using the app
★★★★★
Shopify

What happened to this App????? This App used to be good. Now it's glitchy and customer support is slow and unresponsive. We continue to have recurring issues where the Wholesale discount does not apply and can't put through Wholesale orders for days! Customer support is saying that they sent replies but it's false and frankly, the replies are not even helpful in resolving the same recurring issues. Very disappointing.

Developer reply ·

I'm sorry to hear you haven't received our emails! We sent you 2 responses this week that we didn't receive replies from, please check your spam folder to ensure they didn't get missed. We sent you another reply now, please respond ASAP! Thank you :)

on B2B Wholesale Hub · Almost 2 years using the app
★★★★★
Shopify

So far so good. Love this little App, we've been collecting lovely reviews. Integrates nicely into our shop and customer service is quick and always available. 2 Thumbs up!

on Judge.me Product Reviews App · 5 months using the app