← Merchants

Mama Mia's Livonia

United States

Reviews (1)

★★★★★
Shopify

Just went live with our restaurant and ran into the issue where orders came in without price add-ons. 2 out of the first 8 orders randomly did not charge for the add on items. The add on item added to the order (text) and displayed to the customer, however did not actually charge. Going to have to scrap this app and hundreds of hours of time creating our variants for hundreds of food items. Very disappointed and have been paying for this app during development. No testing yielded this, and we are using the app in the most off-the-shelf intention. Reading other reviews this has been a known issue since June 2020.

Developer reply ·

Hi Katerina, we fixed the issues you had with the app. Some themes need settings or code to be changed to get everything working together. I also refunded you all your charges of the app while you where developing your store. Please let us know if there is anything else we can do to help you. Jon Relentless Apps https://www.relentlessapps.com/contact/

on Variant Option Product Options · 4 months using the app