← Merchants

Highgrove

United Kingdom

Reviews (4)

★★★★★
Shopify

Fantastic service by Joshua. I'm new to the app and was very hesitant at first. But all is good in safe hands

on Hextom: Bulk Product Edit · 10 months using the app
★★★★★
Shopify

on Shopify Flow · About 7 years using the app
★★★★★
Shopify

I am writing to express my dissatisfaction with the current state of support for the mobile site search issue. Furthermore, the separate issue regarding the add-to-cart function from site search has yet to be addressed. Any help is much appreciated, please!!!!! UPDATE 04.12.2024 The search is not fixed, and I am still waiting to receive an email from you.

Developer reply ·

Hello, We are very sorry to see our recent issue affected your mobile search! As we see, it should be fixed by our developers already. Nevertheless, our main priority now is to examine all the details of this situation. We just contacted you via email since we'd like to have a quick call with you to discuss this issue and how it affected your store in particular. By the way, we can cover the Add to cart issue, too. We hope we can talk to you soon! UPDATE 04.12.2024: We assume you haven't received our emails and we're sorry to see it! It appears as though our emails end up in the Spam folder or something else happens. To ensure we can talk we sent you a new email using different contact info associated with your store. Additionally, we enabled the Live Chat feature for you. We hope we can talk to you soon! Best wishes, Searchanise team

on Searchanise Search & Filter · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

Loqate's address services app has been a game-changer for our Shopify store. Not only does it provide accurate address suggestions for our UK customers, but it also streamlines our internal processes. The app's ability to suggest addresses for admin draft orders has significantly reduced the time spent manually entering customer information, improving our order processing efficiency and accuracy. The app's integration with Shopify is seamless, making it easy to implement and use. It has enhanced the overall customer experience by reducing the likelihood of shipping errors and improving order accuracy. This improvement in order accuracy is a testament to the app's performance and reliability.

on Loqate Address Validation · 2 months using the app