← Merchants

Kidicare daycare supplies

Canada

Reviews (1)

★★★★★
Shopify

Poor customer service and support. the products doesn't work with two languages even it is integrated with langify.

Developer reply ·

Hello, Thank you for sharing your feedback with us. We are really sorry to know that you have faced issues with Langify integration. Our team is now working on the issue you mentioned and we will do our best to fix it quickly. We will keep following up on this in our current email thread. Searchanise team

on Searchanise Search & Filter · Over 1 year using the app