← Merchants

SAINT ALEXANDER

Canada

Reviews (2)

★★★★★
Shopify

They helped me clean my list and gave me 3 free months to make up for the mistakes they've made. great team and service

on Brevo PushOwl: Email,Push,SMS · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

Wouldn't refund me after 2 hours into the subscription and no functions were used. Customer service refuses to contact me.

Developer reply ·

Hello there, Firstly, I apologize for any inconvenience you may have experienced. We genuinely value our customers and strive to provide the best possible service. I understand your frustration, and I want to clarify that your refund request was not ignored. Our team was actively working to find a workaround to increase your sending limit in the hopes of keeping you as one of our valued customers. However, as per your request, I would like to inform you that a refund was issued on July 5. You should see the funds transferred to your bank account within 5 to 10 days. If you have any further concerns or need additional assistance, please feel free to reach out to us.

on Omnisend Email Marketing & SMS · 4 days using the app