Fit Quiz: Size Recommender
by Easysize ApS · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (37)
Easysize do not operate in good faith. Disappointed with how EasySize handles billing. We escalated beyond support and still got nowhere. For a tool aimed at Shopify businesses, the customer care around renewals is a real red flag. Would not recommend based on our experience. Save yourself and don’t touch this app. I've now seen other reviews relating to the same thing. Wish I saw this beforehand. Stay away from the app
Developer reply ·
This review is disingenuous: you confirmed the app worked well and brought strong sales and returns results, then tried to pressure us for a refund. We didn't try to sneakily renew your agreement. Quite the opposite: we reached out before the renewal date but didn't hear back. Our team has also sent regular updates. You later mentioned that some of our emails ended up in your spam folder, but you confirmed you did receive them on your end. The annual plan was your choice, and you saved 33% with it. We also gave you licenses for more stores at no extra cost. You signed an agreement that clearly states annual plans are not refundable – that's also Shopify's policy. Months after the renewal, while you were still using the app, you asked for a refund. You admitted there was no wrongdoing on our part, and we find it misleading that this review now presents a different picture of the facts. The app remains fully available to you for the rest of your term, and our team is here if you need us. We simply couldn't offer a refund, so we've left this here to set the record straight for other merchants.
No support on weekend, expensive, not easy option for languages, much work to do.
omg. 15 cent per add to cart. i was billed so high for a month this is a scam
Developer reply ·
While Fit Quiz was installed on your shop, 57% of all orders (in supported categories) were made after using the app and with the recommended size. Sales conversion with Fit Quiz was 233% higher than without it. You gained $14 in revenue for every $1 spent on Fit Quiz. Our pricing is fully transparent. Usage fees are clearly displayed when you activate the subscription, accept the terms in Shopify admin, and on the "Billing" page at any time after installation. There are no hidden fees. Usage charges only occur when a shopper uses Fit Quiz and adds the recommended size to their cart. You can view all such cases directly in the app at any time. The app functioned without any technical or other issues while it was installed. It's unfortunate you didn't check the analytics dashboard to see Fit Quiz's positive effect or reach out to us with any questions about pricing and usage fees. Nevertheless, we're glad that Fit Quiz had such a great impact on your business and will be happy to help should you decide to try it again.