← Apps

Tipo Related Products, Upsell

by tipo.io · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (364)

★★★★★
Shopify

Had uninstalled app and now my website is really slow and its due to trying to load code thats been left behind from this app :-( I cant see how to reach out to you guys to fix this for me

Olifantjie · Over 6 years using the app
★★★★★
Shopify

App may be good for shops with few products, however is impossible for shops with many products. Reached out to support about bulk import of related products. Was replied to with short/incomplete answers which resulted in a lengthy and unnecessary back and forth. At the end, after finally getting the whole picture, their "bulk" solution required the one by one gathering of product ID's from admin. Far from a bulk solution. Terrible support.

BigTopShirtShop.com · 3 days using the app
★★★★★
Shopify

It is very good, but it hurts it shows an error on the header, and does not apply the discount in the bunldles. I had to uninstall it

Beauty Supply by AMINCO Group · 8 days using the app
★★★★★
Shopify

That's pretty rotten that you change your app but don't bother to notify people. Here, we had our app all set up and getting ready to launch. Now, the app doesn't work ... all our manuals have disappeared. We found out what the problem was by reading the reviews today. That is an awful way to treat people like this.

Developer reply ·

Dear Gwyn, Thank you for your review. We have just found the bug in yesterday and fixed it. You have installed the version 1 and using it for free. You can use it FREE forever. We don't have plan to force you and other merchants to update to version 2. Just recommend you and other merchants should update to version 2. Because version 2 has more features than version 1. One again, this is only a bug. Please forgive us for the bug. We have fixed it. Best regards, Helen

Voiceopin Shopping Center · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Not recommended. The app worked for a few days then stopped working. If I knew it I would not have downloaded it.

Developer reply ·

I'm sorry for your bad experience. We are here to support any issue. Why don't you contact us? Could you please give me more details? Thanks, Helen

PUKAS SURF · 3 months using the app