← Apps

Instafeed ‑ Instagram Feed

by Mintt Studio

View in Shopify App Store ↗

Reviews (2165)

★★★★★
Shopify

Immediately after installing the app and linking my Instagram account via my Meta account, I received a warning from Facebook stating, "We think your account has been compromised." Be careful!

Developer reply ·

We have been an Instagram-approved app for 10 years now and connect Instagram accounts through Meta’s official authentication system. The authorization process is handled directly by Meta. Instafeed cannot compromise, access, or change your account credentials. Facebook may occasionally display security warnings after a login, new authorization, device change, or other activity it considers unusual. This is due to Meta's algorithms and does not mean that your account was compromised. If you need any additional clarification, please reach out to our Support team.

Illusione Perfume · 18 days using the app
★★★★★
Shopify

Urgent help !!!! Dear Support Team, I am writing to inform you that I am a premium plan customer. I have already reached out for support regarding an issue I am facing with your app, but I have not received any response yet. As a(premium) customer, I would appreciate a prompt resolution. Please look into this issue and contact me as soon as possible. I look forward to hearing from you soon. Thank you. contact no : 9167407569

Reshatara · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi Tiffany Studio, We reached out to you privately to better understand your experience, as the app is currently working as expected on your store. If there's anything we can assist with or improve, we'd be happy to hear your thoughts. Your feedback is very important to us. Have a great day,

Tiffany Studio · About 5 hours using the app
★★★★★
Shopify

I uninstalled this app November 25. They charged me for a whoe new month after I clearly canceled! I will be disputing.

Developer reply ·

Charges are done by Shopify directly and not by app developers. Your billing cycle runs from Nov 19, 2025 – Dec 19, 2025 and you cancelled our app on Nov 25, after your billing cycle started. For that reason, Shopify charged you for the final month. The best way to get a refund for these cases is always to contact our Support team directly. Thank you.

Body Sculpt 360° at The District · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

It will not connect. Just sends me in circles. Highly irritating.

Developer reply ·

Hello Le Stitch team. I can see your Instafeed account connected properly and loading on your homepage. Your account was last connected in February this year, so I believe your review is not related to our app? Our team has reached out by email to get more details about it. Please get back to us at your earliest convenience. Thank you.

Le Stitch · 8 months using the app
★★★★★
Shopify

Developer reply ·

Hi padelpickleball.store, We’ve reached out privately to better understand your experience, as the app is working correctly on your store and we were able to help you last time you contacted us in March. If there’s anything we can do to help or improve, we’d love to hear from you. Your feedback means a lot to us. Best, Instafeed Team

padelpickleball.store · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

I have set everything up but didn't get a reply from them as it's not showing on our product page. On the home page it's showing with a huge errors. Support is bad and charging they will. Please solve it!

Developer reply ·

Hello, thank you for reaching out. We can see that both tickets were replied to on Feb 12th, the same day you contacted us. Can you please check Ryamonds email and confirm the spam folder? You should also be able to find our answers inside the app, click on the "Contact us" widget and check past conversations. We have also sent you a request to access the store in case you need help. The issue you are seeing is caused by the CSS code your store added to the theme. We'll send you another email with additional details.

Ultimate Gainz · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

If you add the Instafeed to one page, it will show up on other pages as well. I tried to have it only on one page but was unable to do this. Tried the live chat with support, but the live chat support is just a way to collect emails and no one is actually live. If you try to rate the app one star anywhere else but here it just pulls up the so-called live chat, pretty shady.

Developer reply ·

Hi Pitcher Perfect Plants, Instafeed is added manually to the theme by store owners, it can be added anywhere in your store both on all pages or only on a specific page. It seems that you added it to the footer or a page template and not a specific page. Our team will get in touch with you to help you via a review reply so we can help you. Regarding support, you are referring to our ticket system support and not live chat as we don't offer chat support by default, only upon request. Offering ticket-first support, allows us to provide better and more efficient support since you'll be talking directly with our development team. Regarding your concern about why we ask for an email, we take privacy as a top priority and for that reason, we don't collect emails from stores on app install. You'll never get unsolicited contacts or emails from us. That means that when you contact us, we ask you to provide an email so we can get back to you. This allows you to choose which contact you want to share with us. Feel free to contact us, we are happy to help set up Instafeed in your store properly. Best, Instafeed team

Pitcher Perfect Plants · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

worst App , i dont know wht the problem is , the app does not load properly in shopfiy backend and you cant save or edit your feed , worst customer support dont understand why should a paying customer enter there email id and bang there head with a chat bot. Reply to App Team, As explained over email taking email of paying customers and providing them better and faster customer support cannot be marked as email collection any where in the world. I had share detailed screen shot with your team over email and shared my browser and system details as well and no i was not using any app and was never blocked etc by your app , your app has some navigation issue in feed settings page , instead of arguing with messenger it would be great if you could focus on improving the app UI and customer support.

Developer reply ·

As our customer service team explained in detail, we take privacy as a priority and don't collect your email on app install. For that reason, when you want to contact our support you need to provide an email so we can get back to you. We don't use chatbots, you'll always talk with real humans. What you might be referring to as a chatbot is just the automated chat introduction. As per the issue you described, you never replied to our question. It seems that you were using tools to manipulate the app UI. Our systems automatically blocks suspicious activity. If you can clarify the questions we sent you we are happy to help with the issues you are having on https://kamuklife.com/

Kamuk Life · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

In the mobile version, the picture icons are too small!

Developer reply ·

Hi Cosmos Art Ceramics, that's a simple setting change on your Instafeed account. Our team sent you an email, please check it as soon as possible.

Cosmos Art Ceramics · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

Support responses were incompetent and lacked appreciation of paying for their service. IG Reels just stopped posting for a couple days then one posted and stopped again. We were told that the issue was because we didn't have A PRO account which we did. So the first response was "give us money" without simply checking to see if we already did. Then it was a music copyright accusation which was music provided by IG for business accounts. IG will remove or mute videos that misuse audio. We currently have paid advertising on IG with the same posts. They have an unhelpful "it's your fault" response instead of helping to resolve so the app runs smoothly again. Instead of assisting, the support attempts to blame shift the customer, gaslight the issue and avoid addressing errors of the app. We enjoyed their app until we needed "support."

Developer reply ·

Hi TEEK! Thank you for sharing your feedback on Instafeed. We take pride in being an official Instagram app, adhering strictly to Instagram's rules and guidelines. As our support team previously mentioned, some of your Reels are restricted by the Instagram API due to the use of copyrighted songs. While these songs are permissible within the Instagram platform itself (as Instagram secures the necessary rights), they cannot be displayed externally, such as in your store. This is a standard policy to respect and protect copyright laws. This is explained in our documentation. However, we assure you that all other Reels, especially those without copyright issues, were indeed visible after you upgraded to our Pro plan. Our team suggested this upgrade as the most suitable solution for your needs. We are committed to providing the best support possible and believe we have offered you the best assistance we could under these circumstances. We regret to hear that your experience felt unsatisfactory. Please know that we are here to support you and address any further concerns you might have. Best regards, Instafeed team

TEEK · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

can't log in to Instagram, keeps saying it's not connected and needs to be connected again. At the Pro level, you can't choose your own feeds, it automatically shows the latest feeds. Practically a completely unusable program, nothing I tried worked. Never install this program.

Developer reply ·

Hi https://alfa-jewelry.com I can see that you tried to connect with Instagram but your Instagram connection was blocked. That can happen for two reasons: either you didn't provide the required permissions to show posts or your account is being flagged by customers (frequent with dropshipping stores). Our team can investigate this for you. I can see that you then successfully connected your account using Facebook. The feature to curate your feeds is part of our most premium plan (Plus plan) and not Pro. I can see that you never contacted our support team, we advised contacting them. They will always be able to help with the issues you are having. Mintt Studio Instagram Feed is the popular app for Instagram in Shopify and take great pride in what you do. Hope you can have you back and work out this situation. Thank you, Mintt Studio

Alfa-Jewelry · 14 minutes using the app
★★★★★
Shopify

I provided developer access back in april to fix an issue. I am still waiting for a reply to my support ticket from april. Can somebody please get in touch. thanks

Developer reply ·

Hello Anthony! We are waiting for information from your side, we sent you an email back in April and just sent you a new one today. Can you please double check you are getting it? Thank you, Nuno

Cohorted - Be You Be Beautiful · Over 2 years using the app
★★★★★
Shopify

The app was fine until I switched themes and now it's messed up my layout. Contacted support weeks ago with ZERO response from them. Disappointing and might have to switch to a different instagram feed app now.

Developer reply ·

Hello AJ Craft Supplies, we reply all our customer tickets. I checked our system and we don't have any contact from your store. I can also see Instafeed running smoothly on your theme. Can you please contact us directly at support@minttstudio.com? Thank you, Instafeed Team

AJ Craft Supplies · Over 3 years using the app
★★★★★
Shopify

I used this app on 3 sites and all 3 just stopped working. Looks like their server is completely off, DNS says the IP doesn't exist anymore...

Developer reply ·

Hello MOBOT, thanks for letting us know. It seems that some internet providers were having issues accessing Instafeed, your account manager will get in touch with you just to make sure that everything is fine now!

MOBOT · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Had to delete because it doesn't work on Google Chrome anymore. I work on a company computer and cannot download any 'extensions' to bypass this.

Developer reply ·

Hello, Instafeed works in any browser, you don't need any extension to run it. Please contact our customer support if you need any help at support@minttstudio.com Thank you, Instafeed team

Texas Closet & Co. · 5 months using the app
★★★★★
Shopify

Snappt is much better and free. Product tagging will not show under product. They you need to add Hashtag on every product. Cant fint the case that make sense

Developer reply ·

Hi M-KAE, Thank you for your review. However, as explained to Joachim Strøjer Hansen from M-KAE over email, with Instafeed, you can show pretty much whatever you want under product. We give you full freedom to configure what you need. We usually try to be as constructive as possible in our reviews, but all interactions with us were unfriendly and disrespectful. Growing businesses start with respecting others. All the best, Mintt Studio team

M-KAE · About 2 hours using the app
★★★★★
Shopify

Bad customer service! Ive used this feed for 12 months no problem. I recently contacted your support and asked why my feed was suddenly missing from my website? I told it wasnt anything to do with Instafeed as i didnt have an account, sent screen shots of their app instaled on my dashboard. I then had i reply telling mt my feed was propbably from a theme pluggin. i then had no choice but to purchase additional theme support to be told. the Issue was with Instagram changing their API, and all i needed was a new Instafeed access token. You would think as your app is for Instagram your support staff would of informed me of this major change? but no! they chose to ignore my enquiry, gave me no help or advice. It cost me $30 dollars for support i dont need. Thanks for nothing !!! As Far as your excuse of a repy! You still dont seem to understand? my store used your app for 12 months fine untill Instagram changed its API. Your understanding of the english lauguage is clearly poor! I had your Insafeed app installed and you failed to get off your arse and look into my problem! As i said before your customer service is non- existant!

Developer reply ·

Hello, Thank you for your review, we are sorry it was not clear to you. Like we mentioned before the feed in your store is not from our app, you have our app installed but you are not using it. You can confirm that yourself by uninstalling our app. Your feed will still work because the feed displaying in your store is not from our app, the token that you needed to change was not from our app. It was not clear to us if you want to use our app, we cannot provide support to different apps I'm afraid. If you still want to use our app please contact us directly support@minttstudio.com Thanks, Instafeed Team

Its A Dogs Life · 11 months using the app
★★★★★
Shopify

App admin does not function well on chrome. Images did not open in pop up windows. Despite paying for pro, it only allowed me to tag 12 single images/products.

Developer reply ·

Thank you for your review. Your store was banned from using our app, please contact us at support@minttstudio.com so we can try to understand why was that. Thanks, Instafeed Team

InJewels Healing Jewelry · About 1 hour using the app