TrustedSite ‑ Trust Badges
by TrustedSite · launched
View in Shopify App Store ↗Reviews (263)
It was an easy process to set up and a helpful service for my business.
Merchants should use the Trusted Site app as a display on their businesses to gain clients trust. It stamps a level of approval.
Developer reply ·
Hi there, it looks like you or a collaborator upgraded to an annual plan two days ago. We're sorry if there was some confusion during the upgrade process, and we encourage you to share more details with our support team so we can better understand the issue. The subscription has already been canceled and refunded, but if there's anything else we can do to assist, please don't hesitate to reach out to us at care@trustedsite.com.
It's hard to leave a review when your trying to start a Real store for the right reasons and every turn is another push to pay more money. Is this another scam for store owners to deal with or is it real to protect owners and customers. We shall see and I will update review at that time.
Developer reply ·
Thanks for the review. Without more detail we're not sure where we fell short, but we'd like to find out. Please email us at care@trustedsite.com if there's anything we can do to assist, or if you have additional feedback you'd be willing to share.
I do npt see it on my pages why
Developer reply ·
Thanks for your feedback. It looks like the trustmark stopped displaying when the monthly visit allowance on your previous plan was reached. Now that you’ve upgraded to a plan that supports your site’s traffic, it appears to be displaying as expected. We appreciate you upgrading and will reach out separately to ensure you are getting the most out of the service!
I am not able to get the help I need with this app. I reached out to customer service and never get a call back
I’m Deaf-Blind “trial and error” mainstream schools self-educated unaided former bank clerk 1986-1990, poet, author and publisher of 3-8 books and masterpiece timeless epic poem “GLOOMY FATE” (FATE - HARBINGER IN THE TEMPLE OF DOOM) and (CALAMITOUS - MAN vs FATE) 2) “AMERICAN EVIL EMPIRE” (RUMBLING AT THE JUNGLE). I’m trying to navigate the TrustedSite and Shopify store platform to familiarize myself with through “trial and error.” I thought TrustedSite says the monthly fee is $29.00 but instead it displays hidden fee of over $380.00 lump sum! My store website link https://72a120-7d.myshopify.com.
Beware of this company. In my experience, it appears they may be using automated bot traffic originating from Ashburn, Virginia that repeatedly logs in and out of websites, which can result in additional monthly charges regardless of the plan selected. I believe this practice is misleading and unfair to customers. If others have experienced similar issues, I would be interested in hearing about your experiences and exploring potential legal options, including a possible class-action lawsuit. Please share your experience if you have encountered the same problem.
Developer reply ·
We're sorry to hear about your frustration, and we're happy to investigate further. We've reached out to you directly to help resolve this concern. For some clarity: our scanner does crawl your site for our security certification, but it identifies itself clearly as the TrustedSite crawler and is excluded from all of our visit tracking. You can rest assured it isn't adding to the traffic billed on your plan. Our crawler also never logs into any website, so the login activity you described would not be related to us. Some malicious bots do disguise what they are, and on occasion, they can inflate traffic counts even with our advanced bot filtering in place. We're glad to review the traffic we've billed on your site, and we've already issued a refund for the charge while we look into it. We'd welcome the opportunity to review the data with you directly and work toward a resolution. Best, The TrustedSite team
Not active on my store , I don't know the duction of this app
Great addition for customers to feel comfortable in their purchase and a great team behind the product. Responsive and truly helpful.
It’s pointless and there is a very low limit on the trusted tab shows for the free version. 39$ a month seems way too much for a small business store
The implementation was quick and looks great. Thanks Kekoa for the excellent customer service. Pamela
Not worth it.
Developer reply ·
Thanks for your feedback. We’re sorry the service didn’t meet your expectations. If there’s anything we can do to help, please don’t hesitate to reach out to us at care@trustedsite.com.
The agent handle what I needed with care. Thanks!
reliable source of feedback from customers to the company and reach a large audience.
October2025 - 6 years into having a top tier TrustedSite Badge on my small micro business online store has been vital for visitors trust. Highly recommend using the TrustedSite App services. October 2024 - TrustSite continues to be the #1 app for trust badges within my shop. Professional and trustworthy. Reached out to TrustedSite to have dialog about option for niche store, received phone call with suggestions and also recommendation to add Trust badges that were included in package but not visible on site. Jay was totally helpful in accomplishing the set-up to take advantage of trust badge placement in critical checkout locations.
great service!! recommended - thank you Kekoa
Developer reply ·
Glad to hear things are going smoothly. Thanks for the feedback!
After entering all the information, the badge lasted a week or two before it stopped showing. It was a leader to get you to upgrade plan…
Developer reply ·
Thank you for taking the time to share your feedback. With our free plan, the floating trustmark is displayed for up to 500 website visits each month. Once that limit is reached, the badge temporarily stops showing but will automatically resume displaying at the start of the next month. We hope this helps clarify, and if you have any questions or need help reviewing your account, feel free to reach out to us at care@trustedsite.com. We're happy to help.
Still not seeing the trusted badge after a week. I have sent in all information over a week ago.
Developer reply ·
Thank you for bringing this to our attention, and we sincerely apologize for the delay and inconvenience. We’ve resolved the issue with your account, and the TrustedSite trustmark should now be displaying correctly. One of our team members has also reached out directly to ensure everything is working as expected. If you have any further questions or need assistance, please feel free to contact us anytime at care@trustedsite.com. We’re here to help!
This was a fantastic option for my site to utilize. I've had nothing but positive experiences here and plan on continuing to work with Trusted site for the foreseeable future.
Developer reply ·
Thanks for the kind words. We’re glad to hear things have been going well and look forward to working with you in the future.
Had things up and running in no time, sent email confirmation with screenshots. Greatly appreciated.
Developer reply ·
Happy to hear the setup was quick and smooth. Thanks for letting us know.
As of yet, I'm pretty happy with the integration. I'm still very early in my store being active. I hope this helps bring confidence in my store.
Developer reply ·
Thanks for sharing your experience. We’re always here if anything comes up.
This is my first month with Trusted and have to say it is going really well this past 4 weeks. The service provided so far stands out like a beacon. So far great service!
Developer reply ·
Glad to hear your first month has been a good one. We appreciate you sharing your experience.
We are indeed very happy with the TrustedSite service on oasisdelightful.com. We appreciate its functionality and the peace of mind it provides. We are pleased to confirm that we would be happy to recommend your app to others. Thank you for providing such a useful tool.
Developer reply ·
We appreciate you taking the time to leave a review. Happy to hear the app's been useful.