← Apps

Back in Stock, Notify Me: Stok

by PantherCodX LLP · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (123)

★★★★★
Shopify

By far the worst/most broken and poorly functioning/glitchy Shopify app we have ever downloaded.

Developer reply ·

Sorry for your experience — this shouldn’t have happened. We truly appreciate your patience and feedback, and we will improve this.

Saint Oral Health · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

3rd class app do not use this app useless app

|Clothing India| · 22 days using the app
★★★★★
Shopify

App is offline and we lost all our subscribers

Vintage Suppliers 1989 · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Your company's advertisement in my website footer, without my approval, is a serious issue. I will be uninstalling your service due to this disrespectful practice.

Developer reply ·

Sorry for your experience — this shouldn’t have happened. We truly appreciate your patience and feedback, and we have fixed it.

Bruno Cycling · 12 months using the app
★★★★★
Shopify

The app isn't free. Beware. The starting rate is $20 a month and they charged us even though we never used the app and only had it installed for less than 15 minutes. Update: The app developer refused to refund us unless we deleted our truthful review. I have now reached out to Shopify support in order to try to obtain a refund. Update: I am still working with Shopify to get the charge removed. DO NOT INSTALL THIS APP! Not only does it not work properly, but the support is terrible.

Adept Cosmetics® · 9 minutes using the app
★★★★★
Shopify

This app led to us being disapproved by google ads, and we have been trying to contact them and have not been able to get a single reply for weeks.

TopDog Nutrition · 3 months using the app