Adept Cosmetics®
United States
Reviews (32)
Problems with Shop app reviews syncing. Support told me to wait 24 hours and let them know if it's still a problem. If it was they would look into it further. 24 hours later, it's still a problem, so they blame it on the Shop app. I check with 2 of my competitors who I'm also friends with and they show no problem on their end with their latest Shop app reviews in 48 hours publishing fine. I mention this to support and was basically ignored.
Developer reply ·
Thank you for your detailed feedback, and we’re truly sorry for the frustration this caused, especially after you followed up as advised and didn’t feel properly supported. We want to reassure you that we did not dismiss your concern. After further investigation, we found that the specific Shop App review you referenced was not available in Shopify’s Metaobject feed that Judge.me relies on to sync Shop App reviews. In other words, we were unable to pull and verify that review automatically because Shopify wasn’t providing it to us through their sync source. We’ve already escalated this to Shopify and are actively waiting for their investigation on why the review is missing. We’ll follow up with you as soon as we receive an update from them. Thanks again for your patience and for pushing this forward, your feedback helped us identify and escalate the issue properly.
So far this app has been great. I did need some help customizing the pop up and Charlotte in their customer service was very helpful and kind.
App didn't work. Kept getting error messages and app support was very slow to respond.
Developer reply ·
Hi Sandra, I'm very sorry to hear our app didn't work for you! I see our support team had a few messages back and forth with you. We'd definitely like to help you get things setup the way you want, so please let us know if you'd be willing to give it another shot. Thanks, Alex & the Geo:Pro team
I am updating my review to 5 stars because this company fixed the issue and made it right. In addition, their customer service is very good and quick to respond and resolve any problem you may be having. Doesn't work all the time. I get numerous complaints that they (the customer) never received a text or an email and now the Notify Me button stopped working. I was told by the Notify me app that in order for the app to work properly it needs to be babysat every week and then they need notification that it isn't working. I can accept that if it was a free app, but not for $70 a month. In addition, I had to reach out to Shopify Billing as they charged me over $100 in unauthorized fees!
Developer reply ·
We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration it has caused. Your feedback is very important to us, and we sincerely appreciate you taking the time to share it. We always use feedback like yours to improve our systems , and in fact, we’ve already made enhancements based on valuable input from users. Thank you again for bringing this to our attention. Please know that our team is committed to learning from situations like this and continuing to make improvements to provide a smoother and more reliable experience.
Lost a fairly straightforward chargeback with this company - a chargeback that should have easily been won! It was an order not received with all proof of receipt attached to the order. Certainly not worth money. I uninstalled and canceled the app as soon as I found out the news that the chargeback was lost.
Developer reply ·
Hi Adept Cosmetics, thank you for sharing this. Losing a case that felt straightforward is frustrating. Our customer experience team has personally reached out to explain how our evidence collection works and to see if we can earn another chance with a properly configured account. The Chargeflow Team
The app is hard to use and the customer support is extremely slow to respond. I do not recommend the app at all.
Buyer Beware. App does not work with the Prestige theme. Help Desk was responsive but still not able to figure it out.
Developer reply ·
Dear Sir / Madam, Thank you for your feedback. We sincerely appreciate the time you took to try our app, and we regret that it didn’t work as expected with your Prestige theme. At the time of your installation, we were in the early stages of development, and since then, we’ve learned a great deal and made significant improvements. Our app has been upgraded to work more reliably and stably across almost all Shopify themes, including Prestige. We’d love the opportunity to assist you again whenever you're ready to give our app another try. Our team is here to provide full support and ensure a smooth experience for your store. Please feel free to reach out if you have any questions or need assistance. Best regards, OrderArmor Team
Does not work upon installation. When I spoke with the help desk they said they would need to reach out to their dev team who was so backed up with requests, that it may take 2 days to get the app operating properly. Lots of red flags here. Update: August 18. I've had developers try and figure out why the app does not work with Prestige and they can't seem to figure it out. I receive an email that they worked on it all night long and now it's working, only for it to break again. The customer support here is great, however, the developers seem to lack skill. Overall, if you have Prestige, don't install the app.
Developer reply ·
Hey team 🥰 Sorry about this - Shopify billing had an outage at the time of your install. We have since got this sorted. Sorry it took some time for this. I've just sent you an email and would personally be happy to help get this setup and running perfect quickly for you! :) Look forward to hearing from you - Ty 🙏🏻
The app by itself is excellent, however, it's not compatible with many of the shipping insurance apps that are also available via the Shopify app store. I know my customers prefer to buy shipping insurance to protect their purchase rather than receive a free gift, so I had to uninstall the app.
The app isn't free. Beware. The starting rate is $20 a month and they charged us even though we never used the app and only had it installed for less than 15 minutes. Update: The app developer refused to refund us unless we deleted our truthful review. I have now reached out to Shopify support in order to try to obtain a refund. Update: I am still working with Shopify to get the charge removed. DO NOT INSTALL THIS APP! Not only does it not work properly, but the support is terrible.
Great app. So useful and Sam in customer service goes above and beyond to help you. I'm actually quite astonished because so far, the app customer service for competitors has been lacking recently.
Developer reply ·
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you find our app useful and that Sam was able to provide you with exceptional service. Thanks again for choosing us and for taking the time to share your feedback!
This app is not compatible with Markets Pro. It leads to a DHL error. Just keep that in mind before you install. If you use the Prestige Theme, the app also will not work properly. Lastly, the support team is very slow to answer. Once they saw this review they replied immediately but were unable to fix any problems I had, so they gave me a 90% discount instead First, I am sorry about your problem. To be clear, you had no problem with market PRO and DHL error, but with your custom cart drawer, which do not fully cooperate with this app. Yes, I did not reply you back to your email within few hours. I am so sorry about it too, but my time zone is CET and it was deep night. Yes, I give you money back as apologise. I think it was not fair to get 1 star review, because I spent lot of hours to fix your problem in your extremely custom theme. Hope, now is everything ok with this app in your store. If you will need any help in future, just write me to support@singleton-software.com or to chat locate in app configuration. Best regards, Adam from Singleton software
So far, I'm not impressed. They installed the app and code into our website and since then the app is extremely slow to load, the setting reset so once you place the amount of money you want to charge the customer for insurance, the data is erased the next day and the learn more button isn't visible. I find that to be the most concerning as I saw another shopify store complain about this last year! The support team has yet to get back to me on any of my concerns.
Developer reply ·
Thank you for sharing your feedback and experience. I'm Marc one of the co-founders of Navidium App. I took a look at all the past communication over the last few days, as well as tested the app and functionality on your site myself as well. Looks like we got everything sorted out for you yesterday, and on my testing I discovered another bug that we just sorted out for you as well. The widget loading speed seems to be quite quick right now (thankfully!) And all the settings seem to be saving properly. My hunch (we still investigating) for why it wasn't initially saving might have to do with the auto install being done originally and not being fully done when we switched it to manual install. But regardless looks like now everything is working properly. The nature of this app is that it is a bit of a complex process, and since it has to play with so many other apps, themes, and carts, the risk is that sometimes bugs show up that we either haven't solved in past, or have never encountered before. Our team aims to resolve these usually within the first few days of onboarding (which is why we always offer 7 day free trial) so that we know our merchants are heading off to the races with the most stable set up. Should you have any other hickups going forward, please feel free to reach out to our support team or to me personally at Marc@navidiumapp.com and I'll do everything I can to help support you! Best, Marc H Co founder / Navidium app
Now that I have been using the app for over a month, the test email and text doesn't work and I have many customers claiming that they never received a notification. When I emailed them screenshots of the problem, they denied there was a problem and then 2 hours later they said they needed time to research it. I deleted the app and went back to the Back in Stock app which costs more but never stopped working.
Developer reply ·
Hi there, We really apologize for the inconvenience that we have caused you. Please know that this can be sorted out. Please give us another chance to work on this. We will always wait for your return. Thank you for understanding. We wish you all the best CW Back in Stock Restock Alert Team
Great idea, except it doesn't work. Received many customer complaints. ................................. EDIT: and no response from their customer service despite the note from them below.
Developer reply ·
I'm sorry that you had a bad experience with our app. Please send some details of the customer complaints to support@personaldiscount.me. We'll do our best to solve the issue. EDIT: There must be a problem with the email exchange. We haven't received any message from you. We even sent an email to the store owner (s...a@adeptcosmetics.com) yesterday, almost immediately after receiving the review, but also haven't got any response. I've just tested that our support email works fine. How can we reach you via a different channel? You can also reach us via messenger on https://www.facebook.com/solvenium/. We really want to resolve the the issue.
The app stopped working so I emailed their customer service and did not get a response for 24 hours. Normally I would be ok with that, however, they charge $90 a month. During the down time I found an app (Channelwill) for $45 a year that functions the same exact way and their customer service replied back in 5 minutes.
It doesn't work and neither does the help button on this app................................................
Developer reply ·
Hi There, We are really sorry for the inconvenience. Please allow us to check and fix the issue for you. Due to the different timezone, we weren't able to reply to you. Also, we make the app up and running for your store. Please reinstall the app so, we can able to help you on the same. Thank you!
Doesn't work and app provider is always off line. ......................................................... Hi there, really sorry for the inconvenience caused. We work in different time zone it could be the case we both were in different time zone. We would like to set the app for you and If you could able to shoot a mail to support@shopsappers.com with your store details. It would be great and we'll get it solved for you. Looking forward
Not only did it significantly slow down the checkout process, the app also doesn't work! It allows customers to bypass the T&C and move straight to checkout. I had to uninstall it.
Developer reply ·
We are very sorry for the delayed response but it takes a few minutes to address a query in a queue. We responded to you within 35 minutes. It looks like the app was not enabled from your end, we do not enable it automatically because sometimes the customers do not want to show it right away so we give that option to them so that they can enable it. Please accept the request sent to you from the Shopify partner account. Our app set up team will do this for you within the next 2-4 business hours.
I wanted to update this review and add that I've been using this app for over a year and I still feel the same. THE BEST COMPANY !The best service on this platform. Better than shopify even! You really can't beat it. Wish they offered more apps.
Stopped working as soon as I updated my theme..............................................................I contacted the app dev, and they fixed it within 24 hours. Thanks
Developer reply ·
Thanks for your feedback, When you installed the app a couple months ago, you requested a customization, that was performed on your previous theme. With the theme update, that customization was lost. Our team has already added it again to your theme and the app is working as you requested again.
It's glitchy and support is slow to respond. Also, they do not offer discounted rates as claimed. **
It doesn't mark the item as a pre-order on the customer's receipt or in your orders tab, so it's pretty useless. By the time the developer contacted me, over 10 hours passed and I had already installed an app that worked properly. Thanks for your review: As you mentioned, It doesn't mark the item as a preorder in the receipt. The receipt feature is not available in the Panda Preorder app, and order confirmation emails are sent via Shopify, not by app. Also Preorders are marked with the app's defined tag on the order tab. Regarding the contact, there seems to be some miss-communication over here as we have received your support request in midnight. With all due respect, We do have other request in queue as well and we provide responses within 6 to 12 hours of maximum gap and we also responded on time in this case as well. However, if you believe the app can be work for you, you can re-install it and we will setup it. Best Regards.
Great customer service from the owner Shane. Thank you. I asked that the app be customized to fit my theme and he was able to help.
Developer reply ·
I'm so happy we were able to take care of your concerns and your positive review means the world to us. Let us know if you need anything else.
Customer service was very good but I ended up deleting the app when I found out what they charge. Update: They take a large percentage of your order value which should be in writing before you download the app and give the app ALL of your data and customer files. I did express this concern to Shopify on more than one occasion and they did take note of it. When reading over this app, one would think that it is "free" and the fees may be in just the shipping charges, but you pay shipping and give them a cut of your profits. Just BEWARE of that.
Developer reply ·
Thank you for your review. We assure you, our rates are the most competitive in the industry. We charge a low commission on orders without contracts or monthly fees. Additionally, our deeply discounted shipping rates and landed costs offset the FlavorCloud commission directly or by increasing conversion. We require your customer data so we can file and ship orders on your behalf. This is another benefit to using FlavorCloud—as we take on responsibility as importer of record, making the international shipping process easy and friction-free for our customers. We would love the opportunity to connect, take you through our service and demonstrate how working with FlavorCloud can drive global growth.
We've been with Afterpay for 2 years now. First year - no tax invoice form and no response from the company. This year a tax form was sent out and it was COMPLETELY INACCURATE! *update 3/21* Afterpay had a representative reach out to me, however, they seemed a bit more interested in having me update their app and less interested in the tax form concerns.
Developer reply ·
Hi there, thank for being a part of Afterpay and growing your business with us. I just connected you and the team who managed tax invoice forms over email - let get to the bottom of this together.
Excellent app with excellent customer service. Every online store should have an app like this installed.
Developer reply ·
Hello Adept Cosmetics® , Thanks so much for the kind words! We really appreciate the review Thank you :)
My personal experience with this app has not been good. The platform is confusing. The Youtube help videos have numerous errors. The help desk is slow to reply. I would rather pay more and get more.
Developer reply ·
We appreciate you taking the time to share this with us. I checked our support tickets with you and, even though it was the weekend, we could resolve your questions within the next day. We are sorry to hear that you are dissatisfied with the way we handle it. However, your comment will help us improve our app, and we, therefore, decided to take the videos offline while we are updating them. Thank you again for your feedback – we are taking all reviews seriously and will use them in our continuous improvement efforts. We wish you Happy Holidays!
Great service and great app! Needed some help with the install and the response was lightening fast!
Terrible service. And I have the chat logs to prove it. Jennifer W. in customer support at Shippo.....does this place no service. Jeez
Developer reply ·
Thank you for taking the time to speak to us on the phone today. I'm glad we were able to clarify further. If you have any further questions let us know!
I'm updating my review from one star to FIVE STARS. At first I hated the app - lots of bugs, slow customer service, etc, I gave Agile my "two cents" so to speak and ever since then, they have been nothing but helpful and responsive. Well, their customer service team has been extremely responsive to problems, has helped to make the app more aesthetically pleasing on my site and has really done everything they could/can to help me. I really appreciate that and now, with this new experience, highly recommend this app. The conversion rate on it is great as well, and in the end....isn't that what matters?
Developer reply ·
Thank you so much for your wonderful review. We're really glad that we have managed to reaffirm your belief in us and in Bundle Builder. Hopefully the app will continue to help increase your conversion rate. I'll make sure to pass on the compliments to our team!