← Apps

Ownbase: Sync to TikTok Shop

by Ownbase · launched

View in Shopify App Store ↗

Reviews (25)

★★★★★
Shopify

Great App

TACKLE365 · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Amazing! made linking my shoplift products to my TikTok shop store so simple and easy

Curvebyklb · Over 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Complement · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Awesome support team. They even customized as per requirements. This app is super cheap considering the benefits it provides. Default tiktok integration app is crap compared to this.

Ballers Bank Slab House · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Fantastic solution! I have tried multiple sync tools, this one is top notch for sure! Reliable & quick! Ownbase is #1! Thank you so much for the feedback. We really appreciate it!

Breaking Legends, LLC · About 1 month using the app
★★★★★
Shopify

I have been looking everywhere for a seamless app to connect TikTok and Shopify. I went with other apps and they were extremely faulty and the customer service had me ready to rip my hair out. I wish I would have known about this app earlier. Highly recommend and will make letting other entrepreneurs know about this app. Also, they are extremely fast with response times and super helpful. Thank you!!

Truly Tay · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Amazing Really appreciate your support – thank you so much!

Dabmoo · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

We have used Ownbase on one of our other stores and the functionality and support has been outstanding. They implemented a couple of custom features for us and it works really reliably.

FFS Men · 1 day using the app
★★★★★
Shopify

I had an issue with the app, messaged customer service, and they immediately responded and solved the issue. I will recommend them and will use their services in the future. Thank you so much for the kind review! Really appreciate it

Pink Salt Studio · 6 months using the app
★★★★★
Shopify

limited functionality Would you mind sharing more details if there are certain functionalities that you would need? We have tried to reach out to you, but did not receive any response. If you reach out to our Support, we'll be more than happy to address your feedback and request. There are many requests and customizations that we have implemented for our users. So it would be great if you can respond and share with us more details on this.

AdoreByKhwahish · About 1 year using the app
★★★★★
Shopify

Variety Products Market · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Support from OwnBase has been oustanding. We have recently started work on our TikTok store and they have been amazingly quick to respond to our support queries. We have had a couple of feature requests to improve the visibility of orders in Shopify and they have been really receptive to implementing those. TikTok isnt easy but Ownbase makes it that much easier. Update - couple of months in and support continues to be really high level. Feature requests are being actioned and app is being improved at a decent cadence.

FFS Beauty · 4 months using the app
★★★★★
Shopify

Falastinipoppy · About 3 hours using the app
★★★★★
Shopify

What makes this app great is not only its simplicity but the support you receive with it! A must use in my opinion.

Brazilian Bare · 2 days using the app
★★★★★
Shopify

I Would recommend ownbase because its very easy to use, products integrate smoothly with tiktok.

Tia's Enterprise Treasures · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Terrible inventory sync

Developer reply ·

Hello, we have been trying to get in touch with you by sending multiple emails to understand more about the issue. But unfortunately, we have not heard back from you. Kindly reach out to our Support or respond to our email, so we can understand the issue and address it.

BELLISIMA HANDBAGS · 3 months using the app
★★★★★
Shopify

SOOO easy to use in comparison to other integration/syncing apps! I tried 2 other before this one and was always experiencing syncing issues. Ever since getting Ownbase I haven't had any more problems! Thank you!

Developer reply ·

Thank you very much for your kind feedback! Really appreciate it!

Land of Alice · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Camara Shop · 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Wasting time, look for better app

Developer reply ·

Hello, you only installed our App only for 10 minutes, and did not perform any activity. You also never reach out to our Support. If you're indeed having any difficulty, would you please reach out to our Support? If not, we would greatly appreciate if if you can re-consider this App Review.

Mosaic Jewels · 11 minutes using the app
★★★★★
Shopify

My customers orders were duplicated once by TikTok Shop and once by Ownbase. This charged the customer twice and we had to issue a refund.

Developer reply ·

Hello, we have to clarify that Ownbase only imports the order only once. Your other order is imported by TikTok Shopify App, causing the duplicated orders on Shopify. The correct setup is to have Ownbase as your only App to sync your TikTok Shop (and not install another sync App like TikTok Shopify App). Would appreciate if you can re-consider the App review again, as the issue is not caused by our App, but rather because your store has multiple sync Apps installed together.

Viva Siempre · 15 days using the app
★★★★★
Shopify

its easy to and the support team is very helpful

Stiles Summer Essentials · About 11 hours using the app
★★★★★
Shopify

Amazing! Love great customer support. Had my problem fixed literarly in 5 minutes

DIAMALFI · About 2 months using the app
★★★★★
Shopify

Great app, products are easy to sync and orders come into shopify with no issues. Team was quick to answer any questions I had.

SLATE · 4 days using the app
★★★★★
Shopify

A lot of my products are very well in stock, as soon as I upload them they are out of stock on Tiktok Shop?? Why is this happening...

Developer reply ·

Hello, the inventory for TikTok Shop is based on the selected Shopify location on your Ownbase Setting. We checked you have multiple Shopify locations, and some of your products do not stock the inventory at your selected location for Ownbase (but it might be stocked at other Shopify locations), therefore it's set as out of stock on TikTok Shop. We have sent email to you to share the details, but haven't heard back from you. Kindly check your email or reach out to us, so we can help guide you to set the right setup for your shop.

Martini Trends · About 1 hour using the app
★★★★★
Shopify

Due to own base not sending order fulfillment details back through to tiktokshop, the order was canceled two weeks after shipping the item and the customer was refunded. we are now out $60 plus the cost of shipping. TERRIBLE. would not recommend!

Developer reply ·

Hello, we take customer issues seriously, and always strive to provide excellent experience and service. The shipment tracking was not updated to TikTok Shop, because your order fulfillment on Shopify is using Sendle, and unfortunately Sendle is not a recognized shipping company by TikTok Shop. But regardless, we have fully compensated your monetary loss ($60 order value + $10.95 shipping fee) in a prompt manner. We would really appreciate your understanding and kindness if you can re-consider the App review. Please let us know as well if there is any further action that you need from us. On a side note, we have also made an improvement to notify users if the shipping company is not recognized by TikTok Shop when fulfilling the order on Shopify.

AEMBR · 29 days using the app